Ahaaa..jamen, så fik jeg lidt af min nysgerrighed styret - tak for svaretMen nu spørger jeg igen: Hvorfor skal man melde sig til, fremfor "bare" at deltage? Er det det der er essensen af de der hemmelige strik-sammen? For jeg kan selvfølgelig godt se, at det er godt, at man gerne vil bidrage med penge (desværre har jeg ikke selv råd til at gøre det) men det er jo gratis at være med. Så kunne jeg bedre forstå, at opskrifterne bliver sendt, hvis nu det kostede penge...men ellers, så giver det ikke rigtig mening for mig...er totalt fatsvag omkring det - hi hi

Men nu spørger jeg igen: Hvorfor skal man melde sig til, fremfor "bare" at deltage? Er det det der er essensen af de der hemmelige strik-sammen? For jeg kan selvfølgelig godt se, at det er godt, at man gerne vil bidrage med penge (desværre har jeg ikke selv råd til at gøre det) men det er jo gratis at være med. Så kunne jeg bedre forstå, at opskrifterne bliver sendt, hvis nu det kostede penge...men ellers, så giver det ikke rigtig mening for mig...er totalt fatsvag omkring det - hi hi

Besvar med citat