Er der nogen her der læser Aarhus stifttidne til dagligt ?
Der kommer en artikel om os, så jeg vil gerne have et hint når det er, så vi kan bestille den, det vil væremed den hjælp.
![]() |
![]() |
|
Er der nogen her der læser Aarhus stifttidne til dagligt ?
Der kommer en artikel om os, så jeg vil gerne have et hint når det er, så vi kan bestille den, det vil væremed den hjælp.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Så fik jeg tilsendt artiklen lad os håbe på det vil give pote.![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Det er faktisk blevet en rigtig god artikel!
En rigtig god og informativ artikel
![]()
Det syntes jeg også ...håber bare det giver et lokale deroppe til vores ting...![]()
Og det gjorde det såmen nu kan i holde øje med avisen igen
![]()
Det er en flot artikel og godt, at vi fik et lokale til vores garn og færdige ting.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Så er der en artikle mere i Aarhusstift tidne i dag se vedhæftet.
Det er en flot artikel, Hundeuld.
Og tak til Lona og din chef.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()