Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: Hitter i noget på loppe markeder.

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Her kommer så det sidste vi fik fat i ved spejderne i Kalundborg

Et kniplebræt med et næsten færdig 5 -6 cm bort til en dug, jeg kender en der kan lave det færdigt.. det hele for 400.-

En rygsæk mere til krisecenterne 20.- Image011.jpg
    og en køkkenholder til depotet for 10.- Image010.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Hvis genbrugsbutikker hører med? så skal I lige se en selskabskjole, jeg fandt mig et sted i Nordjylland i ferien.... Til kr. 37,50!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    rigtig sød kjole

Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Jeg fandt et par bambushåndtag til min næste taske for den fyrstelige sum af 10 kr

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Ja nu fortæller jeg jer hvor i kan finde nogle gode ting til en meget rimelig prise

Almstok Genbrug
    Åben torsdag og fredag fra kl 14 til 17

Se nu her hvad vi fik fingerne i i fredag
    gen1.jpg

2 holmgårds bitter flasker
    1 lang flaske ( i kan ikke se toppen af den på billedet )men der er puster 2 kirsebær inden i den og man kan fylde farve i de bær ud fra siden af flasken, ret spøjst.
    1 forskæresæt af den gode slags i rustfri kasse.
    1 cd

Er lukket nu

Vi syntes vi har gjort et godt køb for vi gav 100.- for det hele .
    Sidst redigeret af hundeuld : 11-05-2014 kl. 17:49
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Ja så kom vi lige forbi et sted hvor der var en del håndarbejds bøger tilsalg, som vi snuppede og de kommer i kigkassen snart.

Meeeeeeeen så faldt mine øjne på den her lille usle ting Image009.jpg nej min første pung eller en magen til den jeg fik da jeg var 5 år af Trinemor, ja jeg ved det ikke er den, men altså jeg måtte eje den for 5.-den er af læder og er ca 5 cm bred og 4 cm høj..

Så lå der lige en lidt større ved siden af,Image008.jpg ja den kom også med hjem med tanken om den kunne bruges til saks nål og hvad man ellers har med sig 5.- kostede den også...

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja så kom vi lige forbi et sted hvor der var en del håndarbejds bøger tilsalg, som vi snuppede og de kommer i kigkassen snart.

Meeeeeeeen så faldt mine øjne på den her lille usle ting Image009.jpg nej min første pung eller en magen til den jeg fik da jeg var 5 år af Trinemor, ja jeg ved det ikke er den, men altså jeg måtte eje den for 5.-den er af læder og er ca 5 cm bred og 4 cm høj..

Så lå der lige en lidt større ved siden af,Image008.jpg ja den kom også med hjem med tanken om den kunne bruges til saks nål og hvad man ellers har med sig 5.- kostede den også...
    Sikke nogle gode ting. Det er godt med noget, man kan have mindre håndarbejdsting i. Jeg har en rød kosmetikpung fra Ester Lauder, som jeg kalder mit "penalhus", hvor jeg opbevarer mine mindre håndarbejdsting. Den følger mig overalt. Også når jeg skal til vævning.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Så har du kjolen til næste år når du skal til fest. ej det var et godt køb

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •