Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 16 FørsteFørste ... 789101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Så har vi med stor hjælp fra rokker og varmestuestrikker + vores mænd fået hovedstaden garn depot til hoved depotet.

Stor TAK til alle

Lidt billeder fra igår
    11.jpg med Jørgens stor lastbil der er lukket så er det ingen sag at få plads til det hele Merete havde heldigvis en god regnfrakke på 1.jpg For der var meget og så i øsende regnvejr2.jpg Fedania går raskt til den 3.jpg så bliver der stablet ind på hoved depotet, her skinnede solen heldigvis 4.jpg det er nu sat her i den ende vi eller ikke bruger, vi regner med det løbende skal ind til hovedstaden igen c.jpg her er alt færdig strikket der stod i cowspot kælder flot soteret, så det er lige til at pakke når ansøgninger kommer..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Hold da ferie hvor der sker noget når der sådan kommer 4 ekstra hænder og giver et nap med .
    Morstrik og jeg har haft besøg af IngeK og hendes mand Kaj 9.jpg
    Så blev der lagt slag plan over en kop kaffe først. 1.jpgså kom der gang i2.jpg den Kaj og Haven knoklede med at flytte en masse kasser bord og var tjenede ånder for os med at lægge i sække lukke for dem og skrive navne/antal på dem 3.jpgder blev også pakket til den første levering til Reden i KBH he he de kigger nok når de ser pakke sedlerne som vi lægger i hver sæk, at der står et mands navn på den ene, nemlig Kaj 3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 19-07-2012 kl. 21:40
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Der blev talt op og lagt i sække så der er plads på hylderne til næste ryk ind8.jpg kom ikke og sig der ikke blev lavet noget10.jpgfor vi forsatte ind i soterings rummet for garn fik flyttet rundt på borderne så al garnet der kommer i morgen kan være der, ja så røg der lige et par sække op på bordet , fik dem soteret og lagt på plads.

Haven har været ude med 7 tallet igen på genbrugs pladsen og kom hjem med en god spot lampe til soterings bordet, den får i billed af senere, da vi ikke havde husket en pærer

Morstrik og jeg siger TAK til IngeK og Kaj + haven for jeres indsats idag, sådan fra kl 10 til 16 så rykker det.
    Sidst redigeret af hundeuld : 22-07-2012 kl. 07:58

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Og om ikke IngeK og Kaj kom og tilbød deres arbejds kraft igen idag
    Du godeste hvor der blev arbejdet, det var lige før det tog pusten fra mig

11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg

Men nu er alle kasserne fra hovedstaden også dem der stadigvæk var våde blevet tømt og garnet lagt til tørring.

Hold da fest hvor er det dejligt , nu er der orden i det hele, nu skal støvsugeren igang for det støvede en del..

Tak Inge K og Kaj

Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Og om ikke IngeK og Kaj kom og tilbød deres arbejds kraft igen idag
    Du godeste hvor der blev arbejdet, det var lige før det tog pusten fra mig

11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg

Men nu er alle kasserne fra hovedstaden også dem der stadigvæk var våde blevet tømt og garnet lagt til tørring.

Hold da fest hvor er det dejligt , nu er der orden i det hele, nu skal støvsugeren igang for det støvede en del..

Tak Inge K og Kaj
    Hvor er vores skønne Inge og Kaj flittige.

Satser og håber, vi kommer et par dage i september, hvor Tommy har ferie. Så kan Tommy og jeg komme og drille jer lidt
    supersine669

carpe diem

lenemormeinild Gæst
    Hvor er det dejligt i har fået hjælp for ingen hviler på laverbærne for at give en hånd med til at hjælpe andre:-)

Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Kaj og jeg siger tak for et par hyggelige 'arbejdsdage' til Hundeuld, Haven og Morstrik. Det var spændende at se hoveddepotet i virkeligheden og det er ingen sag at hjælpe til, når der er så meget at tage fat på i så hyggeligt et selskab
    Hold da op så mange huer, luffer og strømper på ét sted - alt sammen skulle sorteres i størrelser og tælles op. Og så var der lige de ting, der skulle en tur omkring en hånd med en nål for at få hæftet ender eller for at blive samlet med en tråd før de blev væk fra hinanden (det kan let ske i det mylder ).
    Nu forstår jeg bedre at der jævnligt bliver sagt at man skal huske enderne, sammenbindingerne og størrelsen før man afleverer - der var en hel del den dag og det tager sin tid hver gang.
    Jeg kan kun opfordre til at huske de sidste vigtige detaljer - det sparer meget tid senere
    Så var der alt garnet.......
    siger jeg bare - kasse efter kasse blev tømt ud på bordet og sorteret og det våde lagt til tørre. Jeg har i hvert fald aldrig set så meget garn på én gang før. En farvestrålende og forskelligartet oplevelse! Sikken masse flotte og lækre ting der kan blive til at varme de hjemløse til næste vinter!!
    Fortsat god arbejdslyst i den gode sags tjeneste

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Ja i fik set hvordan det er at arbejde når det er værst herover, dejligt med jeres smittende gode humør

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Hoved depotet har jo et stort område at dække i denne sæson så for at få et overblik over hvor vi har strikke, ønskede jeg et kort hvor der så kunne sættes nåle i hvor strikker -støtter osv var.

Morstrik havde et kort
    Dandan en forretning i Nykøbing sj. havde en ophængs tavle de ville doner
    Haven fat i hammer og søm, og nu er den på plads, vi skal så bare ud og have købt nogle nåle at sætte i , så tovstøtterne har en farve og varmestuestrikkerne en anden.

Nu er det muligt at se hvem man kan tage med når der bliver kørt i andre ærinder.

Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Ja det bliver dejligt, så vi ikke lige har været i et område, og der så er nogen der "råber" efter garn der 5 min efter.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •