-
Så kom fortsættelsen - håber I kan bruge vejledningen og I spørger bare, hvis I er i tvivl om noget 
Jamen du har jo helt ret Zirikit - og det er jo ikke engang for at genere din mand, at jeg siger det
Naturen selv dækker jo jorden og mindsker dermed fordampningen. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om, når jeg ser et bed fuldt af græs imellem stauderne, som jeg ikke nåede i tide... Aksbrandbæger, som ellers meget hurtigt hænger med hovedet, når der mangler regnbyger, står fint og jeg har ikke vandet det mindste der! Jeg er forresten lige ved at tro, at jeg har rosa Høstanemoner fra din have - kan det ikke passe? 
Udover, at der kan være ret god økonomi i at bruge et par år på at få plantedelinger til at blive til store planter ala dem i en planteskolen, så betyder plantebytterier for mig, at jeg mindes den, de kommer fra - og dét er noget særligt for mig! Derfor er jeg også rigtig lykkelig for at kunne føje Missemors skønne Primulaer til "samlingen" 
Nu er det vel ikke ukrudt han finder i vildnisset, Hundeuld? - det mangler jeg ihvertfald ikke 
og Julemor
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler