Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 42

Emner: Ændring af opskrift

Fedania Gæst
    Katti, prøv at læse indlæg 24 igen - det virker som om det mønster du sidder med er forkert, i det man normalt vil trække den maske man løfter løst af hen over en anden bagefter, når man leger med hulmønster.

Jeg vil mene, at du kan strikke det sådan her:
    1. pr 5 r, *slo, 1r løs af, 1r, træk den løse over, 5 r*. Gentag '-'. Slut med slo, 1r løs af, 4 r
    2. p: Vr
    3. p: 3 r, *2rsm, slo, 1r, slo, 1r løs af, 1r, træk den løse over, 2 r*. Gentag *-*.
    4. p: Vr
    5. p:2 r, *2 r sm, slo,3r,slo, 1r løs af, 1r, træk den løse over*. Gentag *-*
    Slut med 2 r.
    6. p: Vr
    7. p: r
    8. p: Vr

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af katti Se meddelelser
    tak for hjælpen, men jeg har selvfølgelig ikke lavet udtagninger på 7. pind, men endte stadig med mange flere masker... det er nok mig der er helt gal på den. Hvis du strikker som jeg har skrevet i indslag 24 for du ikke flere masker,

strikkede I de masker der er slået om sammen med den maske der sad så tæt på den. du får jo 1 ny maske ved at slå om, og mister 1 maske der hvor du løfter over. så går det jo lige op, og bliver ved med at være samme antal.

Jeg tror nemlig os de ku være rigtig sødt at sætte dem sammen,jeg tror også det vil være sødt, prøv da og lad os se dit resultat, det betyder jo ikke at man ikke osse kan strikke de 2 orginale ;)
    Prøv at slå 19 m op og strik en lille prøve,kik i mit indslag 24, som jeg har gjort = foto jeg har sat ind, i indslag 20, der har jeg slået 27 m op, og gentaget #1 gang #

har skrevet pb til dig, har du ikke læst den,
    hjælper gerne hvis du har brug for mere hjælp.

Fedania Gæst
    Nette - jeg tror Kattis problem er, at i den opskrift hun har kopieret ind er der kun én gang hvor hun strikker 2 r sammen, mens hun laver 2 gange slå om. Den maske som bliver løftet løst over, bliver ikke trukket over noget (det har hun i hvert fald ikke skrevet) :)

Tilmeldingsdato
    15 Oct 2010
    Geografisk sted
    Vanløse
    fedania: nemlig. Tror simpelthend der er fejl i min opskrift for der står intet om den løse skal trækkes over, men det vil jeg helt sikkert prøve med det samme...

Tilmeldingsdato
    15 Oct 2010
    Geografisk sted
    Vanløse
    har lavet mig en lille test prøve, og det fungerer nu :) mange tak for hjælpen

nette strik Gæst
    Selv Tak, håber du viser os et foto af kjolen,når den er færdig, rigtig god strikke fornøjelse.

Du kan jo godt strikke den på rundpind, blot strikke 1 omg. ret hvor der strikkes vrang pinde,

Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder

Tak for Nettes overjordiske tålmodighed

Nette !!! Jeg beundrer virkelig din helt utrolige tålmodighed

Jeg spekulerer på om du mon er født i vægtens tegn

Godt at I fandt frem til fejlen
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Nette !!! Jeg beundrer virkelig din helt utrolige tålmodighed

Jeg spekulerer på om du mon er født i vægtens tegn

Godt at I fandt frem til fejlen

Nejjjjjjj jeg er tvilling.

Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Tjah, tvilling passer jo godt nok med din store aktivitet og mange engagementer, tålmodighed er dog ikke noget karakteristisk karaktertræk

Så mon ikke du har venus i løven og ascendanten i vægt (man kan altid få astrologi til at passe)
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af katti Se meddelelser
    har lavet mig en lille test prøve, og det fungerer nu :) mange tak for hjælpen
    Hvordan gik det, fik du strikket kjolen???????????????

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •