Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Havens næste trøje

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077

    Havens næste trøje

    Nu er jeg så småt ved at begynde på at tænke på Havens næste trøje som han købte garn til ved Impaz til service pris overrækkelsen.

    Opskrift laver jeg selv...men herren vil have striber på langs over hele trøjen, det kan jeg nok godt finde ud af, har en ide om at strikke den fra håndled til håndled.
    Men men nr 2
    Haven har jo en kuffert på maven som jeg nemt kan strikke ind i en trøje der begynder fra ribborten, har aldrig før fået gemt sådan en topmave i en striber på langs trøje, er lidt bange for at det kommer til at se meget markeret ud lige ved maven.

    Så nogen der har en mening om det og evt. prøvet at lave sådan en trøje, så vær rar at råbe op.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Ak du er ikke den enste der har det problem. Har sagt til min at han får ingen trøje før maven er skrumpet ellers må jeg lave vendestrik 120*

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja vendestrik var også lige mit bud. Men hvordan mon det ser ud i striber
    Knus Rita

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Ja vendestrik var også lige mit bud. Men hvordan mon det ser ud i striber
    Vendestrik kan jo også forme trekanter, hvor der fra spidserne kan udgå striber, som kan have en slankende virkning - især, hvis de vender den rigtige vej
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  5. #5
    nette strik Gæst
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30020 hvad med denne som udgangs punkt.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077
    Øv linkene duer ikke
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    nette strik Gæst
    Jeg skrev mail til Kirsten, nu virker hjemme siden igen, jeg er lige begyndt på model Karen, den kan strikkes til både mand og dame. nem og sjov at strikke.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.077
    TAK skal du have Nette, det er nogen dejlige modeller hun har ..

    Jeg tror vi har fået tegnet og snakket trøje, så den begynder jeg nok på snart. Men er stadigvæk lidt i tvivl med den mave, men er det ikke sådan at mørkt samler og lyst spreder i indtryk med farver, jeg er ved gud ved at blive gammel, at jeg ikke kan huske det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Fine modeller..og jo mørkt samler og lys spreder
    Spændende at se hvad du vælger til din velholdte mand

  10. #10
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    TAK skal du have Nette, det er nogen dejlige modeller hun har ..

    Jeg tror vi har fået tegnet og snakket trøje, så den begynder jeg nok på snart. Men er stadigvæk lidt i tvivl med den mave, men er det ikke sådan at mørkt samler og lyst spreder i indtryk med farver, jeg er ved gud ved at blive gammel, at jeg ikke kan huske det.
    Selv tak--
    glæder mig til at se hvad I finder på til #maven #
    til Haven-......

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •