De ser bare godt ud, Bisol.
![]() |
![]() |
|
De ser bare godt ud, Bisol.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Bisol, de er rigtig flotte
Jeg er kommet i gang med mit nu![]()
Endelig , efter en samtale med Bedstemor , fik jeg knækket koden hi hi ,
det er jo såre enkelt , derfor man ser sig blind på det tror jeg , og opskriften kunne måske også være mere klar ?
Har nu strikket 3 trekanter , kan desværre ikke få mit kamera og min pc til at samarbejde , så der kan ikke komme billed endnu , får snart hjælp af mit barnebarn .
Stort tak Bedstemor , det er rigtig sjovt at strikke
Mange strikkehilsner Connie
Ting tar' tid
imponerende arbejde
Fik strikket mit første sjal næsten færdigt, men synes ikke det er langt nok, altså ikke går langt nok ned på ryggen. Så har pillet det hele op og prøvet med flere masker (150), men det bliver ikke pænt - er der nogen der har en god idé?
Måske skal du vende 5 i stedet for 3 masker på hver anden pind, og forskubbe med 26 masker i stedet for 16.![]()
Gode ønsker til alle hele året
Kom nu vinter
Ja, måskemen prøver lige en anden løsning først og ellers må jeg starte forfra igen
![]()
Jeg har set på Ravelry, at andre har lavet større modeller.
Jeg mener, at der er startet med 120 masker og er slået 25 m op i stedet for de 16 masker. (og "skubbet" 25 m tilsvarende).
Jeg kan desværre ikke huske, om de har "vendt med" end de 3 masker...??? og kan selvf. ikke finde det nu....![]()
Ja, jeg må prøve mig frem, synes det er ærgeligt at lave et sjal færdigt som jeg på forhånd synes er for småt