Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 20 af 23 FørsteFørste ... 101617181920212223 SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 229

Emner: Strik sammen FLETTE SJALET.

cubik Gæst

Ren nysgerrighed

Havde hørt en lille fugl synge om at der var nogle her på rokken der havde lavet flettesjalet.

Nu har jeg travet alle jeres billeder igennem og jeg tager hatten af for jer piger.....der er alle blevet I har givet mig lyst til at lave dette sjal selv.

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Det kan du roligt gå i gang med. Jeg har lavet 2 stk, og det er bare så spændende at strikke og et mægtig flot resultat kommer der ud af anstrengelserne.
    Knus Rita

Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Det ser spændende ud - men bliver der ikke en frygtelig massen ender både oppe og nede???
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    nej det gør der ikke. Frynserne er lavet ved at slå masker op og lukke dem af igen.
    Knus Rita

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Det ser spændende ud - men bliver der ikke en frygtelig massen ender både oppe og nede???
    Nej, det giver ingen ender, der slås masker op lukkes af på næste pind,

how der vi to om det samme svar,

Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    aha, så ender man oppe hvor man begyndte - smart - så kunne man vel - teoretisk - tøjle dem efterhånden som de er færdige - altså i forhold til det antal, der skal flettes igennem, hm, men kanten?? Tror lige jeg skal kigge nærmere på billederne igen - spændende projekt - og flot
    Eja, det er ligesom at flette pilehegn :-D
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Havde hørt en lille fugl synge om at der var nogle her på rokken der havde lavet flettesjalet.

Nu har jeg travet alle jeres billeder igennem og jeg tager hatten af for jer piger.....der er alle blevet I har givet mig lyst til at lave dette sjal selv.
    Jeg har lige fået en bestilling på endnu et sjal i dette skønne flette mønster, derved fandt jeg tilbage til strik sammen tråden HER.

Fik du strikket et sjal ???????

Skal vi tà tråden op igen?????????????????

nette strik Gæst
    milleanita opskriften er nu sendt pr. til dig. så du kan godt slette den i tråden her.
    god strikke fornøjelse

Tilmeldingsdato
    02 Feb 2009
    Geografisk sted
    8920 Randers NV
    Mit flette sjal er blevet til en , da det endte med at der ikke var lige mange frynser på hver halvdel. Måske jeg skulle finde det frem igen

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af superbedste Se meddelelser
    Mit flette sjal er blevet til en , da det endte med at der ikke var lige mange frynser på hver halvdel. Måske jeg skulle finde det frem igen

ja da, frem med igen. hvor mange frynser er der til forskel. det må jo have snydt dig i udtagningerne.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •