Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Nyt 31/10: Zeps håndarbejde 2012

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Mandag den 13. er ikke helt min lykkedag, må jeg konstatere Men jeg skal ikke plage jer med de kedelige detaljer. Sidder blot her og hviler kadaveret og også lidt hovedet ovenpå en begivenhedsrig dag

Da den yngste datter fik dragten syet, syntes jeg også, at den ældste skulle have noget. Hun har længe ønsket sig en rød hættetrøje, en "hoody" og jeg er endnu ikke faldet over en i forretningerne. Så istedet gav jeg mig til at gennemsøge mine gamle håndarbejdsblade... I Ingelise nr.1 Januar 2001 fandt jeg en sweatshirt med hætte som jeg så startede på at tegne mønster til og klippe igår - og trods alt muligt fik syet idag

Jeg er egentlig ret godt tilfreds med resultatet og det samme er datteren. Men jeg synes den sidder "for tæt" over brystet på hende (den falder ikke naturligt). Så jeg bestiller nok mere fleece og syer en i nummeret større til hende - jeg selv kan så overtage denne. Mor her er nemlig efterhånden ved at blive den lille, man kan klappe på hovedet, i familien Indtil da må jeg nok låne hende min, som hun jo trods alt er helt vild med.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •