Takker
Jeg havde egentlig regnet med, at jeg idag ville blive færdig med min patchwork-pude og kunne vise den her. Men meget tyder på, at Kong Frost nu har travlt med at komme til Danmark, så jeg kastede, hvad jeg havde i hænderne
Jeg har løbende i januar strikket sokker imellem alt muligt andet - stadig uden at få problemer med albuenOg nu er det så tid til, at flere af dem skal hjemmefra, så de kan gøre gavn...
Men der skulle også hilsener med nogle af dem. Jeg skulle have skrevet billeder ud af en buket og migselv sagde hun og sendt til 3 sammen med julekortene sidste år. Men farvepatronen samarbejde ikkeSå de blev nu puttet i nogle collagekort, jeg lavede i formiddags. Også en hilsen med lidt hyggebeskæftigelse fik jeg lavet et lille grønt kort (Efeufoto) med dekoration, tekst og ramme. Og til sidst en overraskelsespakke med en tidlig valentinshilsen til min bedste veninde.

Og nu er det så tid til, at flere af dem skal hjemmefra, så de kan gøre gavn...
Så de blev nu puttet i nogle collagekort, jeg lavede i formiddags. Også en hilsen med lidt hyggebeskæftigelse fik jeg lavet et lille grønt kort (Efeufoto) med dekoration, tekst og ramme. Og til sidst en overraskelsespakke med en tidlig valentinshilsen til min bedste veninde.
og Julemor