Vi er gået over til Dansk igen![]()
|
|
|
Vi er gået over til Dansk igen![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Nåååå hvor er den sød![]()
Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt![]()
Hvor er det skønne fotos - det er et godt digi og en god "digifører" du har Hundeuld :-)
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Ja der bliver ryddet grene væk osv. lige nu , så der er ikke så meget at se, men hertil morgen sol op1.jpgen herlig sol opgang og så lidt fra bunden af også bund.jpg
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...
Godt at se "lidt fra bunden af" hos jer - her er alt den slags meget sent på den.
Skøn solopgang.
Sjovt nok, kan man aldrig få nok af sol op - og nedgange - kameraet føler sig "draget" hver gang chancen er der :-)
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Tak for de flotte billeder, Haven.
Det bliver spændende at følge med i, hvad I gør ved jeres have.
Sikke nogle søde dyr. Især det lille egern er ikke til at stå for.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Ja der bliver savet og klippet til den store guld medalje, men det er der jo ikke så meget ved at vise frem , men nu er jeg også begyndt at kigge på afslutningen af den ene tarresse, det er genbrugs fliser fra gulvet i den gamle udestue vi bruger her Image004.jpgden bliver lavet på den måde at fruen i huset siger nu skal der 6 fliser i den stabel og 9 i den, hun har nemlig det hun gerne vil have i hovedet og gider ikke skrive det ned![]()
Sidst redigeret af hundeuld : 05-06-2012 kl. 15:28
Hilsen Jens
Må din dag blive en god dag...
Jeeeeeeeeeeeeens sådan en 550076_10150810046264575_47446629574_11913568_270388704_n.jpg vil jeg meget gerne have i vores have
fra http://www.mnn.com/your-home/remodel...re/have-a-seat
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
dem kunne jeg også bruge nogle stykker af - sådan drysset lidt rundt omkring på grunden
Sidst redigeret af hundeuld : 05-06-2012 kl. 15:29
Tina ham Jesus må godt følge med når han kan lave sådan nogle stole
Den her må han også gerne lave DSC_0062.jpg
fra http://stoneartblog.blogspot.com/201...-in-stone.html