det var det tema de havde i skolen, han har selv tegnet mønster, klippet og syet - han er 11½ - jeg syntes den er fiiinnnnn :)
(så syr moar diskret et par huller i siden ;) )
![]() |
![]() |
|
det var det tema de havde i skolen, han har selv tegnet mønster, klippet og syet - han er 11½ - jeg syntes den er fiiinnnnn :)
(så syr moar diskret et par huller i siden ;) )
Gud hvor er den skøn
Den kan han godt være stolt af![]()
Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt![]()
Åh, det er jo den sjove robot, jeg lige har set et andet sted.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Den er da gude skønjeg elsker når drenge kaster sig over symaskinen det er de nemmelig ret så gode til når bare de får lov:-)
![]()
mine unger er også begyndt at have håndarbejde og måske jeg skulle investere i lidt stof så de også kunne sy lidt herhjemme flot dukke din dreng har lavet og god inspiration, nu må jeg have mine drenge igang for de elsker at sy :-)
takker på hans vegne - han vil blive glad for rosen....
Robot - fnys vil han sige :) - det er da en flagermus - han er vild med den slags dyr (hmmme - hvor mon han har det fra - fløjte, fløjte :) )
Må gerne slettes. Har fået svar.
Lad ham bare forsætte, sikke han kan når han selv engang får børn , dejligt du kunne hjælpe ham med hullerne uden at sige det
![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Takker på hans vegne, han er glad og stolt over roserne :)