Ja for noget tid siden eftersøgte jeg jo en masse aviser og nu vil jeg da vise, hvad de skulle bruges til.
Og nogen af jer sidder nok her og tænker, ja ja den er god med dig marion, men hvem søren er gyda jamen så må i da lige ser her, der kommer en lille billedeserie af hvordan lækre gyda er.
IMAG0618.jpg
IMAG0621.jpg
IMAG0625.jpg
IMAG0623.jpg
IMAG0624.jpg
Ja vil nu ikke tage hele æren for at det er min ide, faktisk var det min dejlige mand, der fik ideen, for manglede nogle giner til når jeg skal på julemarkede, og synes jo at det var lidt åndsvagt at bruge en masse penge for at få giner til at bruge kun en enkelt gang måske, og da pengene ikke hænger på træerne ja så er dette en del billigere.
Det eneste det kræver er, at du allerede har en gine eller kender en der har en som du må låne, en masse aviser, og tapetklister og noget film til at ligge om ginen inden du begynder at klister papmashe på den.
Du skal sørge for, at den mindst får 3 lag aviser ellers bliver den for tynd.
Det var lige midt i valgtiden, så det var altså lidt svært at undgå helle thornings ansigt eller lars løkke og har absolut ikke lyst til at en politiker sidder og griner til mig så fandt nogle inspirationsblade fra dalegarn og klippede billeder ud af, de piger var lidt kønnere at se på end politikkerne, så de blev sat på
IMAG0623.jpg
og fandt også lige et rigtig fedt citat
IMAG0624.jpg
der står
style is knowing who you are
what you wanna say
and not give a damn.....
uhhh det passede godt til mig synes jeg