Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Oscarsmors færdige ting 2011

  1. #1
    oscarsmor Gæst

    Oscarsmors færdige ting 2011

    Nu da jeg lige er begyndt at hækle for mindre en 2 mdr siden vil jeg da også ha en side hvor jeg viser hva jeg laver.. jeg skal lige ha billederne over på denne kom så starter jeg imorgen så kan i følge de ting jeg laver.. Jeg er blevet helt bidt af en hæklenål...
    Glæder mig til at se alle i andres ting og få ideer fra jer af...

  2. #2
    oscarsmor Gæst
    Så har jeg endelig fået lavet lidt her i weekenden, først svampebob
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    oscarsmor Gæst
    Så har jeg efter Lenes ide, hæklet sisse, min søn kalder dem banditter,
    tusind tak for hjælpen Lene..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    oscarsmor Gæst
    og så alfabetet også efter Lenes opskrift, havde lavet lidt flere men de blev givet væk
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    oscarsmor Gæst
    Så havde Lene lavet hårelastikker, fedt tænkte jeg og snuppede iden til min datters serviet holdere til hendes konfirmation næste år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    oscarsmor Gæst
    her er lige noget af det første jeg lavet tror jeg skal huske at ta billeder.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    oscarsmor Gæst
    Så har jeg fået lavet lidt mere, har bare ikke haft tid til at få det lagt ind...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    oscarsmor Gæst
    Takker for alle rosene om mine ting, er også lidt stolt af mig selv, da jeg ikke troede det var noget jeg kunne finde ud af, det er bare lidt farligt for jøsses som man sider længe med det om aftenene, men det er jo hyggeligt at hækle.. nu vil jeg i gang med det jeg bestemt at lave i weekenden, vi har lavet en nørkelklub hvor vi mødes om tirsdagen og der skal deer gerne vises nyt frem.. go weekend til jer alle skal nok få vist jer det der blir lavet .
    Jeg søger hækle opskrifter på bouil a bear tøj er der nogle der ved hvor jeg kan finde det... gider ikke strik...:-)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338

  10. #10
    oscarsmor Gæst
    så er der lige lidt nyt igen, skal lige ha hæftet de sidste ting så kommer de også ind.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •