Her er der desværre ikke råd til at købe bladet, så hvis der er en venlig sjæl, der kunne have lyst til at scanne artiklen ind, så vil jeg da blive rigtig glad for at læse den![]()
|
|
|
Her er der desværre ikke råd til at købe bladet, så hvis der er en venlig sjæl, der kunne have lyst til at scanne artiklen ind, så vil jeg da blive rigtig glad for at læse den![]()
- Nu med blog med oversatte hæklemønstre
Tusinde tak til dig lenemormeinild- sikke en god artikel, og hvor er det godt at du har haft stor støtte og hjælp fra cubik
![]()
- Nu med blog med oversatte hæklemønstre
Kan i blade videre til side 141 i bladet og se den gule seddel der er under vindere.. garn.jpgmere reklame for os TAK til FB
Sidst redigeret af hundeuld : 13-09-2011 kl. 19:30
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Takker Bente nu har jeg også set den lille gule seddel den må da hænges op:-)
Tak for jers kommentare og en ting er sikkert det er super godt jeg har haft strikkepindene og hækelnålen for det er god teapi.
Cubik har været en super støtte for hun har bare været der fra dag 1 og hun holder stadig ved
Og at være åben og ærlig er det bedste redskab for at komme videre.
Så at blive varmstuestrikker gjore at jeg kunne bruge min megen energi med strikkepindene for at hjælpe andre på en posetiv måde.
Jeg kan jo ikke undvære dig Lene....du kommer med så mange gode ideer også
![]()
Værsegod her er artiklen
Artikel_i_Familie_Jounalen.jpg
Artikel_i_Familie_Jounalen_001.jpg
Artikel_i_Familie_Jounalen_002.jpg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Hurra!! Nu har jeg også læst artiklen i min søsters blad (vi er hjemme hos vores mor nu og skal fejre fødselsdag i morgen). Min mor blev jo 79 år i onsdags.
Det er en meget god artikel, Lenemor og Cubik. Det er flot, det I har været igennem. Og håndarbejdet er jo også en slags terapi for jer.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg får nok lov til at se den i næste uge i min søsters blad.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()