Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 28 af 53 FørsteFørste ... 8182425262728293031323848 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 280 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

Elise Gæst

Smiler

Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Jeg sluppere alle de fine ord i mig om Elise fine arbejde som jeg bare har været vild med fra første gang jeg så hendes ting, var jeg bare solgt.
    Jeg er virkelig taknemmelig for hendes store arbejde som jeg nu bare skal nyde og se på hver eneste dag ud i fremtiden.
    Og jeg siger rigtig mange tak for roserne - det er en virkelig stor glæde og fornøjelse at sy noget til en, der bare er så glad for det jeg laver!!!

lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg pyntet lidt vokaler her til aften og de er selvfølgelig røde da jeg har en ide med dem men det men der arbejdes i små etaper da jeg har mange pojekter igan lige pt

Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Dejlige vokaler.
    Jeg kan godt lide dit udtryk med "mange projekter pt"
    Er det ikke altid "pt" hos dig? : )

lis ai Gæst
    De røde vokaler minder mig om min skoletid.
    Rigtig fine som sædvanlig Lene

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    De røde vokaler minder mig om min skoletid.
    Rigtig fine som sædvanlig Lene
    Tanken der ligger bag de røde vokaler er bestemt også skole agtig, for nu skal der gang i de blå konsunanter

lenemormeinild Gæst
    Det gælder jo om at finde på sjove og skør men også lidt brugbare ting til min venindes fødselsdag så idag blev det denne her og nu er Line på 10 år gået igang med at hækle en i Rød som kan bruges til Jul :-) (den skal hendes mor have....

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Høm høm..host host....var der ikke én der havde ondt i fingrene og skulle holde en pause?!? Men hvor er det en fin "lysestage"
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

jannie Gæst
    Lene for hulen da sikke dog du kan Den er da bare vildt sød din lysestage
    Hvor får du dog alle de gode ideer fra ..........

lenemormeinild Gæst
    Bubbihund fingerne har det ok idag men jo de var rigtig ømme og trætte igår.
    Tak for roserne og her er en ide mere jeg får god hjælp af Line idag, hun nyder at hun kan hjælpe mig med mine ideer.
    Bogstaver i september 2011.jpg

lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg i morges lovet at jeg ville lave en Smølffine og så måtte jeg jo lige hækle hende her til aften, jeg er selv ret stolt af hende, de smølfer er bare sjove at lave:-) og der er jo mange forskellige så bare kom igang Lene sagde Line tidliger idag
    Smølffine nr 1.jpg

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •