-
Bukker og nejer for jeres dejlige roser :)))
Tessie her er sommerfuglene http://www.youtube.com/watch?v=v_0L1...eature=related
Strikkelene..det er ikke svært at gimpe..men sådan er det jo med alt indtil man får det lært..Men det er hårdt for håndledene i længden
Luftmaske halstørklæde: har jeg selv fundet på ..Jeg har ikke set nogen opskrifter af det nogen steder..dog viste det sig at jeg åbenbaart ikke var den første ..min forh. svigerdatter lavede et tilsvarende i skolen for nogle år siden
feks 4 forskellige tykkelser garn eller flere..husk noget mohair eller "fjer" garn til snorene..
hæklenål 10 ( bruges oxo til de tynde garner
Hækl f.eks 8 snore eller mere ud af de forskellige garntykkelser på ca 2meter og 20 cm
Hækl 9 roser eller andet..evt filtede blomster , sommerfugle el. andet( brug evt Rose opskr i rokkens Almanak)
Sy på tværs af snorerne ...de 9 steder hvor du vil have blomsterne, så er der mere hold på tørklædet
Hækl blade 18 stk (hæklenål 4-5)i f.eks mohair garn til roserne (2 til hver rose)....bladene kan f.eks hækles til aflang firkanter... hvis du ikke lige sidder inde med en blad opskr
Håber det er til at forstå.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler