Får altså helt lyst til at prøve må lige vente til vores byggeri er overstået, men så kommer vinteren..
Men du har vel ikke lyst til at lave nogle stykker til vores avarta som medlemmerne kunne vælge imellem.
|
Får altså helt lyst til at prøve må lige vente til vores byggeri er overstået, men så kommer vinteren..
Men du har vel ikke lyst til at lave nogle stykker til vores avarta som medlemmerne kunne vælge imellem.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Jo da :-) Hvilken størrelse skal de laves i?
Lige nu har jeg dog gang i et større projekt sammen med min mand. Vi er spiludviklere på hobbyplan hvor vi laver spil til mobiltelefoner. Men jeg vil dog godt kunne tegne et avatar ind imellem når der er brug for en pause.
Bare sig til hvad i kunne tænke jer. :-)
De skal være
Den maximale størrelse af dit brugerdefinerede billede er 100 X 100 pixels og max. 5 KB
Men altså ikke noget der haster bare hen over tid og hvor lysten er der.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Endnu flere flotte malerier.
Jeg har det program, der hedder "Paint". Mon det også kunne bruges? Jeg har kun lavet lidt. Noget har jeg slettet igen, fordi det ikke var noget at vise frem. Men jeg har det ikke på denne computer.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Jeg går ud fra det er MS Paint du mener. Det tegneprogram der følger med som standart på en Windows PC.
Det er et meget simpelt tegneprogram i forhold til Photoshop. Du har ikke mulighed for at lave flere lag og selv hvis du havde en Wacom Pen vil programmet ikke reagere på trykfølsomhed. Og så er det også meget sværere at blande farver.
Men du kan selvfølgelig godt bruge programmet til at tegne i alligevel. Jeg har tegnet disse to i MS Paint men det var ret besværligt må jeg indrømme :-)