![]() |
![]() |
|
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Vi har flyttet hele kigkassen.dk ud i selve rummetkig4.jpg lige ved computerenkig3.jpg, så ind og se hvad der er bestilt, og så pakkers der og så er det hurtiger at få ordnet det, vi elsker tids besparelserkig1.jpg navn på hver kasse kig2.jpgsom er en side på nettetkig5.jpg
Tak for idag Jens - morstrik og Vagn![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
For et flot stykke arbejde i igen har fået lavet
Hvor ser det bare godt ud![]()
hvor ser det godt ud og hvor har I været flittige
til jer for jeres store arbejde
Hvor ser det godt ud.
Og sikke et stykke arb. I gør.
Tak for billederne, så jeg kan følge mede i hvad der sker, selvom muligheden for at besøge stedet ligger lidt langt ud i fremtiden.
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Det ender da med, at I to bliver nogle rigtige "nethajer"![]()
Det ser bare godt ud. Men sikken et kæmpe arbejde der er lagt i. Hip Hiip Hurra for Jeres store indsats.![]()
Så fik vi besøg fra Bornholm på depotet, det var Erik ( Zep's mand) der kom for at hente tingene til krisecenteret på Bornholm, og ja så satte han ellers også printeren til computer og ordnede det, så nu har vi printet det første ark ud.TAK Erik
Så skulle hende der sidder ved tasteturet jo lige ind på nettet, for at samle en order der var kommet til kigkassen.dkved i man skal bruge en pinkode for at få det mobile net til at kører......... NU ved jeg det.
![]()
Ja det kan jeg jo godt se og det er så dejligt at blive klogere for hver dag der går, bare så ens hoved kan holde til det![]()