Åhe jeg har slet ikke fået begyndt på det endnu
Men det er da lærerigt at se og hører om jeres måde at håndtere sjalet påmen hvor er de flotte dem jeg har set færdige og hvilke farver
...skal nok komme ind med mit når jeg kommer igang ..
![]() |
![]() |
|
Åhe jeg har slet ikke fået begyndt på det endnu
Men det er da lærerigt at se og hører om jeres måde at håndtere sjalet påmen hvor er de flotte dem jeg har set færdige og hvilke farver
...skal nok komme ind med mit når jeg kommer igang ..
Der synes jeg der er hurtigere og nemmere at sætte en knapnål i. en sikkerhedsnål skal jo lukkes, der er 194 frynser Lene, så det er mange gange at lukke og lukke op igen, når der skal samles masker op. og sætte flere frynser på en sikkerhedsnål, er heller ikke så let, for så kan man ikke se om man har flette rigtigt, og er der fejl kommer det ikke til at passe når man når til midten.
Men det er selvfølgelig op til hver især, hvordan man ønsker at lave dette. i opskriften bruges der en rundpind, det startede jeg med, ved det første sjal, men det blev jeg hurtig træt af, da frynserne rykkede sig, lå for tæt. det synes jeg var træls at arbejde med, derfor fandt jeg på det med flamingo pladen,nem at sidde med, let at stikke knappenåle i, det kan selvfølgelig også være en fast pude. jeg har lavet flette mønsteret 8 gange i alt, på den måde.4 sjaler, 2 pandebånd, 1 dukke kjole.
uhh jeg er altså færdig med flettesjalet og har også brugt det meget
Men jeg er desværre ikke så god til at huske at få taget billeder så det må jeg prøve på at få gjort
Jeg synes det er så hyggeligt at se alle de forskellige sjaler, for jeg kan let gro fast i mit eget farvemønster men når man så ser de andre så kan jeg se at det hele ikke altid behøver at være blåt
Det er så rart :)
Jeg tror aldrig jeg bliver færdig.
Jeg havde noget garn som jeg ville lave det i.
Jeg var ikke tilfreds og gik op i pinde størrelse.
Halvt færdig besluttede jeg at det heller ikke gik.
Har købt noget andet garn, så nu går jeg igang igen.
Hilsen Musse
færdigt håndarbejde 001.jpgja så er det endelig spændt ud og selvfølgelig er uheldene ikke overstået endnu, har vendt det på vrangen...må sige at jeg vil ånde lettet op når min søster får det på torsdag...så er jeg da a med det. suk..
nå hvad skal jeg så lave......![]()
knus lykke
Hvad med Candle Flamesjalet ?
Det er da blevet super flot , og skon farve.
Hilsen
Lis