Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
Hvor er det dog en flot bog. Meget flottere, end dem, man kan købe! Og sikke et arbejde!
Det eneste, jeg dog undrede mig lidt over, er, at du skriver ordene med små bogstaver. Jeg har selv en søn, der lige er blevet tre, og som ELSKER bogstaver, og kan de fleste. Men kun de store. Bli'r helt forvirret over de små. Men dem har I måske også øvet...
Jeg har tænkt meget over det med evt. kun store bogstaver, men jeg synes selv det er svært at læse noget der kun står med store bogstaver, og det puslespil med alfabetet jeg har, som vore egne børn har leget med tilbage fra 80'erne, der er både store og små bogstaver, og hun kan faktisk genkende begge dele. Nu er det ikke alle billederne jeg har vist, men der er også en side med store og små bogstaver ved siden af hinanden.

Nu er det ikke sådan at vi ligefrem sidder og terper bogstaver og ord med hende, men når hun selv viser interesse for det, og genkender bogstaver hun ser på f.eks. nummerplader, så synes vi, vi vil prøve at holde hendes interesse. Specielt da hendes far havde meget svært ved at læse og skrive da han gik i skole.