Ja på fredag går det løs og der skal slås katten af tønden på pigernes skoler... De er nu 13 og 10 år, så vi er nok kommet lidt udover prinsesser o.lign., hvis jeg kender dem ret
Den ældste og jeg har lige på tomandshånd brugt en time på at lægge hoveder i blød, søge på Google efter inspiration, kigge tøjskabe og til sidst kigge i den beskedne udklædningsbunke her i huset. Og ja man skal jo som bekendt bare lede det sidste sted først ikke Sidste år fandt jeg i genbrugen bl.a. en sort kjortel med hætte, som passer hende... Den kunne bruges til manden med leen, men det var for kedeligt, syntes hun. Så fandt hun selv på, at det kunne være "Manden med skeen" istedet Så gik jagten igang på at finde noget, vi kunne lave en stor ske af... Undervejs foreslog hun selv, at det kunne være noget andet end en ske. Så fandt jeg et sjippetov. Men vi gik så på hendes værelse, hvor hun faldt for en lille taske. Så når hun på fredag har fået et par gummihandsker (skal jeg lige have styr på) og malet hvid med sorte øjenomgivelser i hovedet, så kan man møde hende med følgende "motto": "Manden med kanintasken - og jeg er ikke bange for at bruge den"