Også mine ord. Jeg håber din kollega bliver glad for det.
![]() |
![]() |
|
Også mine ord. Jeg håber din kollega bliver glad for det.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Ej hvor er det smukt.
![]()
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Virkelig imponerende, MetteG.. vidunderligt farvespil...
Jeg leder stadig efter garn (og garn mængder) til mit sjal... :-(
Synes helt reelt ikke jeg har noget i mine gemmer (som der er nok af) til et flot flettekant-sjal..
(Imens har jeg et helt kongerige på pindende, et havfruesjal på min ene nål, og et rokke-bedstemorfirkanttæppe på min anden nål)
Venlig Hilsen Brumby
Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...
Mette G, det er et flot sjal du har lavet. Ved at blade tilbage kan jeg se, at du har strikket i Hot Socka Spectra. Hvor meget garn har du brugt? Det er så rart at vide, når man kigger igennem sit garndepot, om man har et eller andet liggende, der evt kan bruges.![]()
Venlig hilsen Tessie
Mette G
flot sjal.
Har brugt 230 g i alpaca, syntes det er dejligt at strikke i.
Men tror nu ogsaa jeg vil prove i Kauni.
Hilsen
Lis
Jeg er i gang med flettesjalet i Kauni. Skal til at strikke frynserne. Spændende. Garnet er købt til endnu et, det bliver i cashmere.
Jeg er også i gang i Kauni - og vi er næsten lige langt Superbedste. Jeg mangler kun lige de sidste par frynser ... og så skal der flettes. Ihh hvor jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå for sig ;)
The pen is mightyer than the sword
Jeg har været i Netto og købt strømpegarn, er altså nødt til at prøve igen. Den første var jeg ikke helt tilfreds med.
Den her gang vil jeg strikke den på en større pind og i glatstrik.