Rigtig mange tak for Jeres tips og idéer, og hvis/når jeg skal igang med et nyt strikkeprojekt, så skal de da prøves

Nåmen, I skal da lige have en update på strikkeeventyret

Mit tælleproblem fortsætter vist.
Jeg kunne jo ikke tælle til de 77 masker, der skulle slås op, så det endte med kun at blive 75...skidt pyt, det må min hue klare sig med.

Hmmmm...mon jeg skal bruge et eller andet som maskemarkør?? Nej da, du kan da SAGTENS finde ud af at tælle til 75 for hver runde der går.
Ja, det kunne jeg nok, men når jeg hele tiden glemmer, at jeg kun slog 75 masker op og IKKE 77 som der stod i opskriften, så går det jo galt HA HA HA HAAAAAAaaaaaaa...så omgangene rykker sig hele tiden. Nå hul i det, én gang skal jo være den første, og ingen siger, at resultatet skal være perfekt.
Strik du bare videre.

Strikke strikke strikke, tælle til 77 nå nej, 75 tælle tælle tælle For sevan hvor det bare kører for mig, det her strikkeri...men pyyyyyyha hvor går det laaaaaangsomt (havde jeg skulle hækle dén hue, så havde jeg haft TO stykker færdige allerede!!!)....nej nej nej ....strik nu bare, strikkepinden ER din ven.

Så nu er jeg efterhånden nået op på 30 runder...hmmmm...den virker da lidt stor....mon ikke den lige skal prøves??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tror I, at den er blevet lidt for stor??
Billede0998.jpg