hvor er de flotte de sjaler I får lavet - jeg tager stadig tilløb til at komme igang
![]() |
![]() |
|
hvor er de flotte de sjaler I får lavet - jeg tager stadig tilløb til at komme igang
Ja Nette. Det er vigtigt at trække frem, at der kun er 1 maske nogen steder imellem fryserne. Jeg taler af bitter erfaring.![]()
Knus Rita
Hej Nette
du er så opmærksom... det er en stor hjælp... men ja, det er måske ikke lige til at se på billedet, men lukker kun 1 af ved de 10 første og omkring de 20 i midten... og skal nok huske det når jeg kommer til de sidste 10, så håber det bliver ok... glæder mig til at skal flette... har fået fat i flamingoplade.. og vil helt sikket smugkigge på billederne her i tråden..
Hilsner Dorte
Det ser spændende og svært ud.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Spændende JA,
svært NEJ.
dog kræver det lidt tålmodighed.
opskriften er fint beskrevet.
og et mønster man selv kan variere så den passer en i str. sjal el
ler tørklæde
Surmuler...øv, har også målt forkert....når må i gang med at pille op, suk. Skal nok blive god igen, skal bare lige have lidt tid:-)
Nu blev jeg færdig med mit sjal. Det er strikket i Evilla 8/2. Ialt gik der 215 gr. garn til.
Det jeg syntes var mest besværligt, var at samle masker op. Jeg kunne ikke rigtigt finde den rigtige stilling med hænderne, når sjalet var sat fast på flamingo (I øvrigt en god ide. Tak for den.) Det endte med, at jeg brugte en hæklenål, og så gik det fint.
IMG_4087.jpg
IMG_4088.jpg
IMG_4089.jpg
Venlig hilsen Tessie