Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 23 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 229

Emner: Strik sammen FLETTE SJALET.

Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    hvor er de flotte de sjaler I får lavet - jeg tager stadig tilløb til at komme igang

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af D. Sand Se meddelelser
    Det er da bare sjovt det her "strik sammen" spændende at læse og se billeder af jeres sjaler..

Jeg er også i gang med at strikke frynserne og er kommet igennem halvdelen... syntes også godt nok der skal mange til.. men sjovt er det..

Jeg strikker med Kauni garn på pind 4,5..

Vedhæftet fil 52149 Vedhæftet fil 52150

Har planer om at strikke et i lyst garn bagefter... så nu må vi håbe planerne holder

fortsat god strikkelyst til jer..
    Hej Dorte.
    lige en lille ops.

er du med på at der kun skal strikkes 1 m mellem frynserne i starten og i midten,slutningen. 10 m til hver side,

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Ja Nette. Det er vigtigt at trække frem, at der kun er 1 maske nogen steder imellem fryserne. Jeg taler af bitter erfaring.
    Knus Rita

Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    9400 Nørresundby
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hej Dorte.
    lige en lille ops.

er du med på at der kun skal strikkes 1 m mellem frynserne i starten og i midten,slutningen. 10 m til hver side,
    Hej Nette

du er så opmærksom... det er en stor hjælp... men ja, det er måske ikke lige til at se på billedet, men lukker kun 1 af ved de 10 første og omkring de 20 i midten... og skal nok huske det når jeg kommer til de sidste 10, så håber det bliver ok... glæder mig til at skal flette... har fået fat i flamingoplade.. og vil helt sikket smugkigge på billederne her i tråden..

Hilsner Dorte

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af D. Sand Se meddelelser
    Hej Nette

du er så opmærksom... det er en stor hjælp... men ja, det er måske ikke lige til at se på billedet, men lukker kun 1 af ved de 10 første og omkring de 20 i midten... og skal nok huske det når jeg kommer til de sidste 10, så håber det bliver ok... glæder mig til at skal flette... har fået fat i flamingoplade.. og vil helt sikket smugkigge på billederne her i tråden..

Hilsner Dorte
    Fint, kunne ikke lige se det på foto.
    det er jo vigtigt, da det er udtagningen i flette stykket.
    måske godt at det kom frem så andre også er ops på det, jeg sætter er markering de steder så jeg ikke glemmer det.

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Det ser spændende og svært ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

nette strik Gæst
    Spændende JA,
    svært NEJ.
    dog kræver det lidt tålmodighed.
    opskriften er fint beskrevet.

og et mønster man selv kan variere så den passer en i str. sjal el
    ler tørklæde

Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Surmuler...øv, har også målt forkert....når må i gang med at pille op, suk. Skal nok blive god igen, skal bare lige have lidt tid:-)

Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Nu blev jeg færdig med mit sjal. Det er strikket i Evilla 8/2. Ialt gik der 215 gr. garn til.
    Det jeg syntes var mest besværligt, var at samle masker op. Jeg kunne ikke rigtigt finde den rigtige stilling med hænderne, når sjalet var sat fast på flamingo (I øvrigt en god ide. Tak for den.) Det endte med, at jeg brugte en hæklenål, og så gik det fint.

IMG_4087.jpg

IMG_4088.jpg

IMG_4089.jpg
    Venlig hilsen Tessie

Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Nu blev jeg færdig med mit sjal. Det er strikket i Evilla 8/2. Ialt gik der 215 gr. garn til.
    Det jeg syntes var mest besværligt, var at samle masker op. Jeg kunne ikke rigtigt finde den rigtige stilling med hænderne, når sjalet var sat fast på flamingo (I øvrigt en god ide. Tak for den.) Det endte med, at jeg brugte en hæklenål, og så gik det fint.

Hvor er det flot, og tak for tips om at bruge hæklenål.

IMG_4087.jpg

IMG_4088.jpg

IMG_4089.jpg

Side 6 af 23 FørsteFørste ... 234567891016 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •