Jeg er gået igang er nået til det der hvor man skal strikke til 31 cm, har desværre ingen billeder endnu![]()
![]() |
![]() |
|
Jeg er gået igang er nået til det der hvor man skal strikke til 31 cm, har desværre ingen billeder endnu![]()
Så er jeg også nået til de 31 cm. og strikket de første 10 frynser. Pyyh, der skal mange frynser til:-).
Jeg er i gang med et flettesjal, hvor jeg har valgt at strikke 2 rækker frynser, er blevet helt grebet at det fletteri.
fLETTESJAL MED 2 RK.FRYNSER 001.jpg
fLETTESJAL MED 2 RK.FRYNSER 002.jpg
fLETTESJAL MED 2 RK.FRYNSER 004.jpg
Glæder mig til at se jeres sjaler, I må da gerne ligge billeder ind, selvom det ikke er færdig strikket,
ideer til andre.
jeg er færdig med at flette frynserne, synes bare sjalet ser noget lille ud. Men min datter på 12 har fået ejerfornemmelse af det, så kan jo strikke et andet til mig selv på større pinde :o)
Har du de 31 cm ned til hul mønster, og har du mål det rigtige sted. på mit foto kan du se hvor nemt det kan snyde flere cm, hvis man ikke lige måler midt i. har lavet 2 forkerte streger,
mål.jpg
Hvilket garn strikker du i ????
og pind str.
Hmmm... kan se jeg har målt det forkerte sted. Det er kun 22 cm når jeg måler rigtig. Men nu strikker jeg det færdig og så prøver jeg bare igen, anden gang er sikkert nemmere end første.
Det er da bare sjovt det her "strik sammen" spændende at læse og se billeder af jeres sjaler..
Jeg er også i gang med at strikke frynserne og er kommet igennem halvdelen... syntes også godt nok der skal mange til.. men sjovt er det..
Jeg strikker med Kauni garn på pind 4,5..
Billede 270.jpg Billede 269.jpg
Har planer om at strikke et i lyst garn bagefter... så nu må vi håbe planerne holder
fortsat god strikkelyst til jer..
Ja jeg tænkte nok, det var der det var gået galt, da du skrev den var lille.
men pyt, -- du har jo en aftager til den,
til D.Sand. skønne farver, dem er jeg vilde med, de sjaler jeg strikker, er til andre, så det er desværre ikke mig der bestemmmer farverne.
Ja der er mange frynser, da jeg strikkede det første sjal, sad jeg og lavede lidt hoved regning imedens, den pind har ca. 6000 m.
God strikke og FLETTE lyst.
Glæder mig til at se dem begge færdige.
ihe altså jeg har også målt det forkerte sted fik 22 cm. der bliver bare en hulrække mere.end der skal være.
Har lige læst opskriften igen ak ak
Inger