Ih dog, det var da lidt af en bunke. Jeg forstår stadig ikke hvordan I kan sidde og se tv samtidig med, at I strikker eller hæklerjeg SKAL sidde og glo ned på det jeg hækler :o)
![]() |
![]() |
|
Ih dog, det var da lidt af en bunke. Jeg forstår stadig ikke hvordan I kan sidde og se tv samtidig med, at I strikker eller hæklerjeg SKAL sidde og glo ned på det jeg hækler :o)
- Nu med blog med oversatte hæklemønstre
Herlige firkanter og dejligt TV arbejde, jeg har hæklet blomster..
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
De er rigtig flotte, dine firkanter :)
Eeehm hvordan er det nu man laver sådan nogen? Jeg vil ha lavet et missetæppe, og det kunne da være lidt hyggeligt med sådan et tæppe af oldemorsfirkanter :) Det er de der fler-farvede jeg gerne vil lave.
Tosset med dyr, håndarbejde og maleri
Her dansbo www.hundeuld.dk/opskrift%20index.html nede nederst på siden er der opskrifter
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Hvor har du været flittig Nette Strik
Her er strikkepinde og hæklenål gået definitivt på juleferie på ubestemt tid, for jeg har fået bøvl med højre albue, underarm og håndled(og må også begrænse mit musebrug...)
og Julemor
Der ligger også en god video her.
http://www.youtube.com/watch?v=hInrTypiIRw
Jeg starter altid med magisk løkke, så kan hulet i midten strammes helt til,hun starter med lm.