Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: halstørklæde til min far + vesterhavet

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Til Mrslangholz

    Den ser god ud, den halsedisse du har fundet. Den kunne jeg godt bruge, når jeg er på arbejde og går ude hele dagen. Mit spørgsmål er: Er den svær at strikke, når det er efter mønster. Har ikke prøvet at strikke efter mønster før. Jeg er gik allerede i stå ved, om man strikker den på rundpind eller frem og tilbage.

    Håber du vil hjælpe
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Har kigget på opskriften ....synes ikke den ser svær ud ...

  3. #13
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkemutter Se meddelelser
    Til Mrslangholz

    Den ser god ud, den halsedisse du har fundet. Den kunne jeg godt bruge, når jeg er på arbejde og går ude hele dagen. Mit spørgsmål er: Er den svær at strikke, når det er efter mønster. Har ikke prøvet at strikke efter mønster før. Jeg er gik allerede i stå ved, om man strikker den på rundpind eller frem og tilbage.

    Håber du vil hjælpe
    Det første stykke som er rullekraven strikkes på rundpind, derefter deles det i to og du skal strikke frem og tilbage.

    Den er nok middel i sværhedsgrad, hvis man ikke er øvet strikker; Men du kan strikke den helt i ribstrikning.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Tak for hjælpen. Når de igangværende projekter er færsige tror jeg at jeg vil prøve at kaste mig ud i det. Ellers vender jeg tilbge med spørgsmål. I er jo alle så søde til at hjælpe.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •