Så blev de første 5 hånddukker helt færdige til Krybbespillet så nu skal jeg bare fortsætte æslet er på vej
Højgravid Jomfru maria.jpg Josef.jpg Jomfru maria med Jesusbarnet.jpg
vismand.jpg anden vismand.jpg tredie vismand.jpg
![]() |
![]() |
|
Så blev de første 5 hånddukker helt færdige til Krybbespillet så nu skal jeg bare fortsætte æslet er på vej
Højgravid Jomfru maria.jpg Josef.jpg Jomfru maria med Jesusbarnet.jpg
vismand.jpg anden vismand.jpg tredie vismand.jpg
Der er også blevet tid til at få et par hæklet bogstaver færdige.
Navne i oktober 001.jpgNavne i oktober 002.jpg
Så blev der en engel færdig vingerne kunne jeg ikke rigtig finde ud af men så fik jeg ideen fra spøgelset af en oldemorsfirkant og vupti blev den færdig skønt.
Måske kan denne hjælpe dig lidt på vej med æslet, http://www.shadowridgedonkeys.com/do...et_pattern.htm
eller dette billed æsel.jpg der er desværre ikke mønster.
Børnene i børnehaven fik i sidste ude nogle skønne reflekser til at hænge på tøjet fra tryk fonden og de så lidt sjove ud og så var det jeg fik en ny ide` som lige måtte hækles
rollinger efterårsferien 2010.jpg reflekser rolling nr 1.jpg mit første forsøg
rollinger efterårsferien 2010 003.jpg Børnenes model sådan kan et edderkoppespind også komme til at se ud (super sjovt når de selv finder på)
Jeg vil bare sige at der er virkelig god rokkehjælp at hente her for jeg har jo susene travlt med mange ting og der er jo rift om diverse barbie kjoler hele tiden og det er´jo bare skønt så den sidste uge har 2 rokker hjulpet med med at strikke kjoler og hækle små tasker Tak til jer så har jeg bare skulle sy samme og lave resten af tilbehøretsjovt med en ny måde at få lavet sine ting færdig på.
skønt i har givet en hånd piger så har jeg kunne gøre andre ting færdige
nr 88.jpg&nr 89.jpg&nr 90.jpg&nr 91.jpg
nr 93.jpg&nr 92.jpg&nr 94.jpg&nr 95.jpg
Jo jo jeg har skam også selv været igang med strikkepindende og det er bare skønt at se de færdige resultater
nr 97.jpg nr 98.jpg nr 99.jpg
nr 100.jpg nr 102.jpg
Så blev det endnu en dag/aften med gang i Pindene og i aftes have jeg enhjælper i MisBucket sikken vi fik
så er der håb om at jeg kan få lidt med på Julemarked
inden de rives af stativerne.
nr 106.jpg+nr 107.jpg+nr 108.jpg+nr 109.jpg
nr 110.jpg+nr 111.jpg+nr 112.jpg+nr 113.jpg
Og her er så de sidste for denne weekend
nr 114.jpg+nr 115.jpg+nr 116.jpg+nr 117.jpg
nr 118.jpg+nr 119.jpg+nr 120.jpg+nr 121.jpg
Ønsker alle en kreativ og aktiv dag som ser dette![]()
Så blev der også lige lidt Rollinger færdige
Rolling nr 1.jpg+Rolling nr 2.jpg+Rolling nr 3.jpg+rolling nr 4.jpg