Med fare for kontrol af strikkefartshastighed bøde så vover jeg lige at vise 4 stk kjoler mereOg flere er på vej snarest jeg har sat turbo på pindende
sæt nr 82.jpg sæt nr 83.jpg sæt nr 84.jpg Sæt nr 85.jpg
![]() |
![]() |
|
Med fare for kontrol af strikkefartshastighed bøde så vover jeg lige at vise 4 stk kjoler mereOg flere er på vej snarest jeg har sat turbo på pindende
sæt nr 82.jpg sæt nr 83.jpg sæt nr 84.jpg Sæt nr 85.jpg
Hi hi hi....du får altså snart et speedometer...godt at der ikke er hastighedsmålingsrokkerpoliti nogen steder
Men du slynger da bare den ene fantastiske kreation efter den anden fra dig....flot flot flot![]()
- Nu med blog med oversatte hæklemønstre
Det er da helt fantastisk som du kan. Er det kreationer "ud af huset", ellers må du da snart ha' udvidet garderobepladsen.![]()
Herlig kjoler lige en pige drøm![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Så blev der lige et par kjoler mere færdige
Sæt nr 86.jpg Sæt nr 87.jpg Sæt nr 88.jpg
Nu skal der lige findes lidt nye garnrester frem til kommende kreationer
Så er det igen blevet tid til hæklet bogstaver og de er jo sjove at lave, så i første omgang er det blevet til disse og flere kommer til..........oliver.jpg og oscar.jpg
Øv nu glemte jeg at vende billede rigtigt da jeg tog det, nå´ jeg skal nok få det lært
Jeg er begyndt og tænke Chanel,med alle dine flotte kreationer.
![]()
Varmt Knus & Kram.