Jeg havde tænk mig den skulle have hængt i en lille fiske stang, men mon ikke den ide var bedre til en lystfisker. Jeg skal og et stykke glas skårret til morgen så forsvinder plastik pinden.
|
Jeg havde tænk mig den skulle have hængt i en lille fiske stang, men mon ikke den ide var bedre til en lystfisker. Jeg skal og et stykke glas skårret til morgen så forsvinder plastik pinden.
Det er en genial god ide og jeg er vildt benovet over din tålmodighed med at hækle med sytråd, for det er da godt nok noget pillearbejde
den er bare så sød din guld fisk. Her på Fur er vi vilde med fisk vi har dem over det hele om sommern som en udfordring til vores turister, Vi har nu i 3 år haft fisk over det hele og alle synes det er en super god ide. og din fisk er bare så god at det godt kan være at jeg går vider med den til vores kunstforening.
Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til
Hækle i sytråd ?? LÆgger du en dobbelt flere gange så eller ? det er godt nok noget tyndt fint noget. Hvad nål bruger du ?
Sød fisk. HÅber den vakte lykke
Ja fisken vakte vild jubbel.Han syntes den var vældig sjov.
Jeg hækler i sytråd lige fra rullen. har prøvet med 2 tråde det synes jeg ikke om.
Ja det bliver meget småt det jeg laver, med synes det går lidt bedre og hurtigere,efter en del øvelse. Har mange ideer tll hvad jeg skal have prøvet af i sytråd. evt. også julepynt, lige nu er det små sommerfugle. på str med en 1 krone.
Det kræver godt lys, jeg kan best når jeg sider ude i solen. Har ellers lige fået nye briller.
Er på arbejde lige nu så i dag bliver det ikke til det store håndarbejde, men pindene er altid med, hvis nu der er 5 min.