hakkenåle er lidt svære at få fat på i Danmark. Jeg har købt dette sæt i USA, man kan vist også købe det i Tyskland, det er alle penge værd. www.hostrik.dk har hakkenåle med en enkelt krog, jeg tror ikke man laver dem med 2 kroge mere
hakkenåle1.jpg
|
|
|
hakkenåle er lidt svære at få fat på i Danmark. Jeg har købt dette sæt i USA, man kan vist også købe det i Tyskland, det er alle penge værd. www.hostrik.dk har hakkenåle med en enkelt krog, jeg tror ikke man laver dem med 2 kroge mere
hakkenåle1.jpg
Med venlig hilsen
Vinni Jensen (vtj) - Holstebro
juhu jeg har fået en hakkenål nr. 2, den er godt nok lille i hovedet - kan købes hos Ole i Terapihobby.
hakkenål nr.2.jpg
Med venlig hilsen
Se hvad jeg bl.a. købte på håndarbejdsmessen i Borås i Sverige i går, fredag, den 16. september.
2 små, nye rundhakkepinde i træ størrelse 4,5 og 5,5. De er begge 16 cm lange (kun lidt længere end den, jeg arvede efter min farmor - og som må være af ben - som kan ses i besked nr. 2).
Borås turen 2011 058.jpg
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg har slet ikke haft problemer med at finde hakkenåle.... købte den første hos Ole og et helt sæt hos garnlageret i århus
har du et billed af dine hakkenåle
Med venlig hilsen
Ja, Drebis! Må vi se dine fine hakkepinde?
![]()
Sikke nogle flotte pinde.
![]()
sættet er købt hos garnlageret i århus og de var slet ikke i tvivl da jeg spurgte efter hakkenåle :)
Se lige, hvad min mor lige har fundet i sine gemmer!!!
En kort 2-kroget hakkepind mere og den er tyndere/finere end den fra min farmor (billed i besked nr. 2). Denne her stammer fra min morfars kusine (min mors tante). Så der er vist flere tilbage i min familie, som har hakket.
SDC10006 (800x185).jpg
Nu har jeg fået den.
![]()