Du er i god tid, men hvor er det en god ide..![]()
![]() |
![]() |
|
Du er i god tid, men hvor er det en god ide..![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Så blev jeg færdig med dukkevognstæppet, en miniudgave af det barnevognstæppe jeg snart har lavet en hel del af. Som I kan se, passer det perfekt til en dukkevogn.
Det kommer også i kassen til kalendergaverne til december, men jeg tror nu, at jeg også skal have lavet eet til dukkevognen her i huset.
Det er meget sødt, Missemor.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hejsa Missemor
Hvor er det et flot tæppe til dukkevognen og anderledes end dem jeg ellers har set.
Kan jeg måske få lov til at bede om opskriften hvis du vil dele![]()
Den ligger faktisk i download http://rokken3.dk/forum/local_links....id=248&id=1086
Du skal bare bruge 4 mønsterfirkanter = 16 stk. i alt.
Du godeste du godeste![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
sikke dog et flot tæppe den opskrift er skam straks scoret....
men må se om der er noget jeg kan finde ud af... for lige nu ser det sørme lidt svært ud.... men der er vel ikke andet for end at prøve sig frem...
tror du jeg kan bruge filcolana garn til det. løbelængden 100 g = 600 m ... har 100 g i lys rosa og 200 g i pink..... synes den pink er måske lige lidt for pink til en baby... men ved ikke helt...
Det er et rigtig sødt dukkevognstæppe - og en god idé at lave kalendergaverne allerede, det tror jeg søreme også jeg vil igang med![]()
Tusind tak missemor, det er printet ud til sener brug.