-
Hvis det ligger omkr. 22 masker pr. 10 pr. cm vil jeg tro 2 tråde supersoft vil kunne bruges - se f.eks. lavendelgarden.dk eller holstgarn.dk.
Alternativt er der jo Isagers Alpaca 2, Tvinni og Højlandsgarn og sikkert maaaaange flere som jeg ikke lige kan komme på.
-
Mange tak for dine svar, meeen der er ingen af de garn der har de rigtige farver, jeg har jo først kikket mange forskellige hjemmesider, inden jeg efterlyser det her, jeg synes ikke jeg kan finde farverne, jeg har prøve strikket en firkant i Sandnes alpakka den er meget rigtig i størelsen men de fører jo ikke de farver, dem der har bogen må kunne se m antal og farve nr.??????????????????????????
Jeg udtrygte mig nok ikke godt nok i det første indslag.
Hilsen Nette.
-
Så prøver jeg igen!
Det skal vist være uldgarn (gerne Merino) i en mellemtyk størrelse. Pindestørrelser fra 3½ til 4½. Der står godt nok 3,25 og 3,75. Men de størrelser tror jeg ikke findes i danske strikkepinde/hæklenåle. Jeg har aldrig set de størrelser herhjemme.
Du kan læse om bogen i vores afdeling med boganmeldelser. Der har jeg selv lavet en tråd om bogen.
Jeg ville bruge, hvad jeg har af garn eller evt. kan finde af lignende garn. Jeg vil ikke bestille garn helt fra Australien.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
-
Hej Strikkelene.
Mange tak for dit svar.Mange tak for pindestørrelse. Ja jeg har læst dit indslag,
står der også i bogen hvilken garn der skal bruges evt. farve nr. den (gyldne) ja karamel farvede synes jeg er rigtig flot. men kan ikke finde noget garn der passer, det må ikke kradse det kan jeg ikke have på.
Hilsen og go`aften.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler