Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 25 af 28 FørsteFørste ... 5152122232425262728 SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 271

Emner: Hvilken maskine har du ?

karinel Gæst
    Jeg har også lige købt Designer 1 usb i onsdags:-) og er rigtig glad for den. Jeg har endnu ikke prøvet at hente broderier og er da spændt på om jeg kan finde ud af det. Dejligt at man ellers kan finde hjælp her.

ppaaske Gæst
    Hej

Jeg har altid haft Brother... det bare mit mærke. Det super brugervenlige og robuste.

Pt. har jeg en iv. 1500D og det kan klart anbefales.

Før havde jeg en 1200, den var også fin men bedst er nu min 1500. Jeg er så forelsket i den

kh pia

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro

Min maskine er en Pfaff Vision 5.0

Citat Oprindeligt indsendt af rokken Se meddelelser
    Olivia :

jeg er meget interesseret i at høre hvor mange vi er herinde der har en broderimaskine

jeg selv har en Designer1.
    Hej.
    Jeg synes også det er interessant, hvor mange der har broderimaskiner, og hvilke maskiner I har ude omkring i jeres syhuler.
    Har selv en pfaff Vision 5.0.

Mange Hilsener
    Pia (50)

Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup

Broderimaskine

Hej
    Jeg har en Pfaff Creativ 2.0
    Jeg har haft den i lidt over et år og kan efterhånden finde ud af at brodere men ind i mellem driller den godt nok.
    Jeg har fundet utrolig mange gratis broderier på interne.
    Det er en dejlig hobby.

Hilsen annlin

Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Min symaskine er en Husqvarna Sapphire 850, og jeg er SUPERglad for den! (50)Den kan ikke brodere, men til gengæld tygger den igennem ALT, uanset hvor kraftigt det end er.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Jeg har en pfaff, 2144 overvejer og købe den sidste nye
    Søster
    Sidst redigeret af klasus : 28-04-2010 kl. 16:31 Årsag: mail-adresse fjernet, da du ellers bliver spammet

Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Jeg har en 2144,så den er næsten magen til din, har haft den i ca 3 år,(dejlig Maskine) hilsen søster

Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Jeg har en Pfaff creative 2170, der kører som en drøm. Den kan det hele og lidt til (i hvert fald mere end jeg kan)
    Mange hilsner
    Myre

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro
    Hej med jer. Jeg sad lige og skrev et langt indlæg, men det forsvandt, kom vist lige til at trykke på en knap.
    Kan se, at der ikke er ret mange der har pfaff broderimaskiner, og at de fleste er glade for deres maskiner. Jeg har selv været på et privat kursus på Sjælland og desuden anskaffet mig de amerikanske CD'ere til 4D suite. Det er helt geniale undervisnings skiver, som absolut kan anbefales. Uden mit besøg på Sjælland og disse CD'ere var jeg aldrig kommet igang.
    Jeg kører helt sikkert til Sjælland igen (hun var kanon dygtig til at undervise), for at få noget mere undervisning. Dog ville det også være dejligt, hvis der var nogen i det sønderjyske, som havde en broderimaskine ikke nødvendigvis en Pfaff Vision 5, men som også havde 4D programmet, så det var lidt lettere, hvis vi skulle mødes engang imellem og udveksle erfaring. Så findes der nogen hernede, så skriv endelig.
    Er der nogen der har erfaring med applikation på broderimaskine???? Er helt på bar bund, har ikke applikeret på maskine før.
    Mange hilsener Pia

Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Jeg har en Pfaff Creative 2124 - og er vildt glad for den. Har også creative software - 3D embroidery system.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •