Den er godt nok også blevet flot. Jeg sidder her og får helt lyst til at lave et mere, men har en masse andre ting i gang. Jeg tror man kan bruge alt slags garn, men aner ikke om du har nok, må jeg indrømme.![]()
![]() |
![]() |
|
Den er godt nok også blevet flot. Jeg sidder her og får helt lyst til at lave et mere, men har en masse andre ting i gang. Jeg tror man kan bruge alt slags garn, men aner ikke om du har nok, må jeg indrømme.![]()
Det er godt nok nogle flotte sjaler i har fremtrylletjeg bliver helt flov over, at jeg ikke selv er kommet videre, men må nok tilstå, at mine udsagn om, at jeg "ager med stude" står til troende
Brumby, umiddelbart burde du have nok - I originalopskriften står der, at hun bruger 548 m og du har jo 588!
Bare rolig, Klasus! Jeg har så travlt med varmestuestrik, at jeg heller ikke er kommet længere end sidst.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg er også blevet færdig. Jeg fik 13 krydser ud af 200 gram lucca. (Havde 10cm tilbage af nøglen så slap for at tage hul på en nøgle mere.)
Og så skal jeg prøve noget nyt, for jeg har aldrig prøvet at blokke noget før. Så jeg er spændt på hvordan det ser ud bagefter. :D
Hvor er de blevet flotte alle sammen, mon ikke jeg skulle se at komme igang igen, mit har ligget i dvale en tid pga. en flytning
Hold da op et fedt mønster!!
Det tog mig noget tid at komme det på pindene.. og det tog mig 4 start forsøg, indtil jeg havde helt styr på det.. men nu kører det.. er nået til 5 kryds.. og løber snart tør for pind-længde... Der må købes en længere pind 5, når jeg engang har råd... Er helt frustrerende at man ikke bare lige har råd til en længere pind...
Bliver strikket i noget garn jeg fik på tilbud fra Kvickly - Pisa 50% bomuld, 50% akryl, pind 5, løbelængde 84 m pr 50 g.
Venlig Hilsen Brumby
Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...
Jeg har nu 10 kryds i hver sektion. Ved ikke lige, hvor stort det skal være.
Knus Rita
Jeg har ganske vist vist mit første sjal tidligere. Men nu stillede de altså alle tre op for fotografen idag![]()
og Julemor
Du er helt utrolig flittig, Zep!
Har du virkelig strikket 3 af dette sjal allerede!!
Mit ligger og griner ad mig, men jeg har noget varmestuestrik, jeg gerne vil have færdig først.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg har heller aldrig strikket så meget som denne vinter.
og Julemor