![]() |
![]() |
|
Selvom garnet er dyrt kan jeg anbefale det garn som den originale opskrift lyder på, det var utrolig nemt at strikke i og alt faldt "på plads" da det var skyllet op centrifugeret.
Ih, hvor er det nogle flotte sjaler (store som små) I har fået lavet.
Jeg må også hellere se at komme i gang igen, da de nye pinde nu er ankommet.
Mit garn og ny indkøbte strikkepinde ligger da også og griner af mig, men vi når det jo nok.
garnsjal-800.jpg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Så blev mit sjal endeligt færdigt. Det var godt nok en drøj omgang!
![]()
Strikket på p 5 i garn fundet i Føtex. Bamboo hedder det, og er 75% bambus? og 25%polyamid. Dejligt blødt.
Størrelsen er 150cm X 70cm.
hilsen fra Stumpe
Ja...mit er også lagt lidt på is ...det drillede bare for meget ...måske strikker jeg det senere ....
Flot Stumpe!
Jeg er gået igang med mit nr. 2. Denne gang strikket i akrylgarn, som jeg købte for en halv snes år siden hos "Ingelise". Jeg kan ikke mindes noget navn på det - så vidt jeg husker et specialtilbud. Jeg strikker på pinde 4, med pind 4 til hjælp til at lave 3 omslag istedet for 4.
og Julemor
Jamen dog, Zep!
Er dü blevet så bidt af det sjal, at du er nødt til at lave flere?
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
GodmorgenSikke nogle flotte sjaler i har fået strikket! Er vildt imponeret
Jeg har opgivet at følge trop, det kan mit dumme hoved ikke rigtig følge med til pt. Så jeg strikker et ganske kedeligt retstrikket sjal i stedet, men det kan mit hoved da klare
.
Ønsker jer alle en god dag.
Tosset med dyr, håndarbejde og maleri