Det ser superskønt ud Anna Ø![]()
![]() |
![]() |
|
Det ser superskønt ud Anna Ø![]()
og Julemor
flotte sjaler Mummi og Anna Ø og meget forskellige.
Dejligt at se, at det ikke bare er en efterligning af opskriften.
Så fik jeg hæftet enderne. Der er brugt 250 g. Alpaca Silk fra Hjertegarn. P. nr. 5,5 (lukket af på p. 8). Det rakte til og med rækken med 15 krydser.
Jette
Hvor er de flotte allesammen, nu bliver jeg tændt på at gøre mit færdigt. Det skal det nu også, for det skal bruges som gave på lørdag.![]()
GISP GISP - er I allerede FÆRDIGE??????????
Så tør jeg ikke fortælle, hvor langt JEG er kommet.
Men sjalene er vildt flotte.![]()
supersine669
carpe diem
Rigtig flotte og forskellige sjaler, I har lavet.
Jeg har nu 7 krydser i mit sjal, så der er et stykke vej endnu.
Knus Rita
Er du nået lige så langt som mig ?
Jeg er slet ikke startet endnu.
Det er nogle rigtig flotte sjaler i har strikket.
Især det sorte syntes jeg rigtig godt om, da man rigtig kan se mønstret/krydserne.
Jeg er faktisk blevet noget i tvivl om, om jeg overhovedet vil strikke sjalet.
Jeg syntes ikke rigtig om faconen, men det er jo en smagssag.
Tror måske det er fordi, jeg forbinder et sjal med noget der sluttet i en spids !!
Fortsat rigtig god strikkelyst til jer alle.
Glæder mig til at se flere billeder.
Flotte sjaler. Sjovt at se hvor forskelligt de falder ud, alt efter garntype og farve.
Her kører det bare derudaf. Skal til 13 krydser i hver sektion. Det går meget hurtigere når jeg slår om 2 gange på 2 pinde i ca. samme str. i stedet for 4 gange på 1 pind.
Kaunien er dejlig at strikke med, og mønsteret er hurtigt lært udenad. Sjalet bliver ikke så stort - har kun 2 ngl. a 100 g, men jeg håber det kan blokkes en del større.
maja sjal.jpg
Så langt - midt på ugen
hilsen mormorstrik
![]()
x 5 børnebørn
Min blog finder du vej til via min profil
Superflotte sjaler I andre har fået lavet.
..Og jeg vil give dig ret Tina, det med spidsen er også det jeg forbinder med sjal.
Jeg tror heller ikke at jeg vil strikke det her sjal igen, jeg synes at et tyndere garn og med et flot spindelvævsmønster af en ellers anden slags, er flottere til sjal, men det er jo en smagssag.
Her er mit sjal i tørret tilstand, måske mere tydelig?
tn_Helt færdigt majasjal 001.JPG