![]() |
![]() |
|
haledyr, det har jeg også tænkt på, og så holde det vi vil skrive i denne her tråd, så det må komme an på en prøve![]()
Strikkelene...jeg forsøger ... men der går hele tiden koks i det såsnart jeg når til de lange masker...
Jeg skal også igang igen fra pind 9, hvor jeg nåede til. Jeg har ikke haft tid i dag. Jeg skal bare slå løsere om, når jeg slår de 4 gange om. Så tror jeg godt, at det kan lade sig gøre alligevel.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg er nu færdig med 6. omgang "krydser", og min 80 cm. rundpind er efterhånden ved at være pænt fyldt på omgangen med alle omslagene.
Er jeg den eneste der lider af begyndende "pladsmangel" ??
Måske det kan bruges som en undskyldning for at købe et sæt Knit Picks med 120 cm. wire ....
ja så er jeg godt på vej med raport, 7 og har skiftet til 120 cm rundpind, jeg strikker kun på str 4½, men jeg synes også det værste er at få maskerne til at glide på pinden når man har snurret 4 gange hele pindens længde, jeg sætter en maskemakør for hver 8 der skal strikkes sammen i kryds, det synes jeg der hjælper lidt ellers sidder man der og tæller hele tiden nå men skal jo videre omgangen er ved at være stor
Anna
Jeg har helt fra starten brugt den lange 1 meter wire. Så skal jeg nok få plads til alle maskerne.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()