Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Pisa fra Brugsen

Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern

Pisa fra Brugsen

Er der nogen, der kender det ?
    Det er 50% bomuld, 50% acryl.
    Overvejer om det skal omdannes til en sweater af en eller anden art til tøsen, som vist slægter bedstemoderen på - uld KRADSER !!

Det var i øvrigt et rigtigt godt tilbud - 3 nøgler for 20 kr., men ved desværre om det gælder alle SuperBrugsens butikker. (Dette var i Skjern).

Rysse Gæst
    I vores Kvickly er der 10 nøgler Pisa for en 50´er.

Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    - og et lille tillægsspørgsmål

Hvad gør I når I render ind i et godt tilbud? Jeg synes det er svært at bedømme hvor meget jeg skal købe - for det vil jo være træls at mangle en enkelt nøgle.

Jeg kan jo selvfølgelig også bare lade være med disse impulsindkøb - listen over ting jeg gerne vil lave er jo lang nok i forvejen.

Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Rysse, ja det var da et endnu bedre tilbud. Mener den alm. udsalgspris er 17,95 pr. nøgle.

Kender du garnet ?

Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    Rysse, ja det var da et endnu bedre tilbud. Mener den alm. udsalgspris er 17,95 pr. nøgle.

Kender du garnet ?

Nej ikke endnu. Men jeg købte 10 nøgler, så på et eller andet tidspunkt kan det være at jeg strikker et eller andet af det. De havde den også i neongrøn. Der var også økologisk bomuld til samme pris.

ennemark1985 Gæst
    Hej :)

Jeg bruger pisa til at hækle dyr i og det er super godt. Blødt og har en rigtig fin tykkelse...

Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    jeg fik på et tidspunkt 3 nøgler for 10 kr i kvickly....jeg har hæklet en lille kurv sålænge det ikke bliver for højt står det fint. og så har jeg planer om at strikke/hækle et tørklæde, det tror jeg det vil være godt til.....og ja jeg tror også det kan bruges til bluser/trøjer, men hvis det er et tæt mønster tror jeg det bliver ret varmt, med alt det acryl..

Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    Haurum Midtjylland
    Jeg har strikket en trøje til mig selv i Pisa og en børnetrøje str 3 år. Jeg synes helt klart at garnet mest egner sig til mindre ting, trøjen til min datter er fin, min egen er meget tung og vokser støt og roligt i længden , så den er mindst 5 cm længere end jeg havde regnet med at den skulle have været.

Jeg er netop ved at hækle en lille vest af resterne, og her vil jeg klart sige at Pisa gør sig udmærket.

Så mine erfaringer er at hvis man strikker i Pisa skal det strikkes rimeligt fast.

Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Jeg er i gang med et par hjemmesko i Pisa (hæklede), og så må vi se hvor længe de holder ... Næste projekt er en lille vest til tøsen, hvis jeg ellers kan finde en opskrift der falder i "damens" smag.

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Jeg har slet ikke været i brugsen endnu. Men det kan godt være, at jeg vil tage en tur i brugsen i morgen og se på garnet.

Det er måske lige før, at man kan lave et sjal af det. Så behøver man ikke at ærgre sig over, hvis det bliver for lille, hvis det udvider sig bagefter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •