Tak for jeres indlæg Strikkelene og Spelsauen vedrørende billederne.
Det er virkelig rart at vide, om/at det man gør herinde inspirerer andre!

Jeg hører meget meget gerne flere kommentarer.

På en måde var det da på høje tid, at jeg "vågnede ordentlig op" og begyndte dette arbejde, for ellers ville der ikke være ret meget for Sheila at gå videre med - eller i det hele taget bare se på.

Men med mange af disse billeder er det pludselig blevet meget mere spændende - både for min far, min ældre kusine, min søster og mig sæl' - men det tror jeg afgjort også, at det bliver for Sheila.

Når man sådan begynder at finde og se sin "fortid" i form af alle disse mennesker, som jo er en direkte årsag til, at man selv er her i dag, så bliver alting så lyst og levende.

Spelsauen (igen):
En stor stor tak til dig, fordi du nævnte lokalhistorisk arkiv!

Tænker du på dét, som ligger her i Sorø - eller er der et andet nærmere dig?

For jeg har jo - nu hvor jeg har fundet ud af det - begge mine farforældres grene af familien boende i Sorø Amt, Ringsted Herred, og henholdsvis Kværkeby og Øde Førslev Sogne. Så måske er der er også noget interessant for mig på lokalhistorisk arkiv her i Sorø.
Det SKAL i hvert fald undersøges.
Når jeg tænker på, at jeg faktisk har boet her i Sorø siden 2002 og hvor mange gange, jeg er gået forbi Lokalhistorisk Arkiv i Storgade, så ... æh ....

Men nu smutter jeg derhen forbi - men det bliver desværre ikke før, jeg har ordnet scrapbookmappen til Sheila for den skal sendes ned til hende enten på fredag eller mandag d. 24. august for at nå frem til hendes fødselsdag. Der er dog også allerede rigeligt at fylde i den mappe.