Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Stof og Stil mønster

ynsy Gæst

Spørgsmål Stof og Stil mønster

Er der nogen af jer der har syet Stof og stil mønster 23028 Spencerkjole med balloneffekt ?
    Jeg forstår ikke lomme vejledningen , der står den skal klippes 2x men jeg kan ikke se nogen sammensygning på tegning. Jeg mener ikke den kan lægges til fold, da den buer i begge sider.
    Håber der er nogen der kan hjælpe .
    Yvonne

ynsy Gæst

Duer ikke

Jeg har nu fundet ud af det med lommerne, men ak , første og sidste gang jeg bruger deres mønstre, jeg syede i str 40 , jeg bruger 38-40 og spenceren så stor og rummelig ud, men ak , der skulle 2 x 10 cm. i tillæg i sider før jeg kunne komme i den.

Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Citat Oprindeligt indsendt af ynsy Se meddelelser
    Jeg har nu fundet ud af det med lommerne, men ak , første og sidste gang jeg bruger deres mønstre, jeg syede i str 40 , jeg bruger 38-40 og spenceren så stor og rummelig ud, men ak , der skulle 2 x 10 cm. i tillæg i sider før jeg kunne komme i den.
    Ej hvor irriterende :(
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Det er vigtig ved disse mønstre at bruge måle skemaet som er i deres blad deres mønstre er meget små især det den øverste del af kroppen altså igang med måle bånd bryst vidde talje mål osv kik så i skemaet så finder du din størrelse
    held og lykke

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •