Gå ind i start - Denne Computer - dobbeltklik på A drevet. Herefter kan du så markere hus-filerne og "trække" dem ind på disketten. Så skulle det virke.
God fornøjelse
Venlig hilsen
BrittaFJ
![]() |
![]() |
|
Gå ind i start - Denne Computer - dobbeltklik på A drevet. Herefter kan du så markere hus-filerne og "trække" dem ind på disketten. Så skulle det virke.
God fornøjelse
Venlig hilsen
BrittaFJ
Hej Tove
Jeg har også broter 620 Jeg har 2 stk og er meget glad for dem og mange broderier til og mangr Lace broderier Hilsen Lise
Jeg har en ældre Brother Super Galaxie 2100, som trods 10 års hårdt arbejde som broderimaskine men også med at holde mig forsynet med tøj stadig arbejder fint. Jeg bruger PE-Design 6.![]()
Jeg har gennem de seneste mange år haft broderimaskiner jeg startede ud med flere forskellige modeller af Pfaff, hvorefter jeg skiftede til Bernina, det er som at vælge mellem BMW og Mercedes, synes jeg Pfaff er mere moderne og lidt smartere, mens bernina er mere præcis. Nu har jeg så endelig fået min drømme maskine en 830ér. Den er det mest robuste jeg til dato har haft mellem fingrene.
Hilsen Ribberholt
Jeg har lige købt en Janome 9700. Fed maskine - men deres brugsanvisning halter godt nok bagefter. Jeg har fået en på svensk - der findes ingen på dansk. Og der står intet om hvordan man kommer i gang med at bruge flash kortet.
Hejsa
Kan du få din 830´er til ay kommunikere med pc.eren. Jeg kan kun få USB stikket til at virke. Jeg kører med Vista på min bærbare og havde problemer med at få den til at fungere med min Pfaff, men nu kører det ok. Mangler bare at Berninaen også vil "tale"med pc.eren. Tænkte på om det var fordi jeg skulle få Art programmet til at køre som administraror - problemet er så bare at det gør 4D også !!!!!!!
Hilsen
Marianne
Hej herinde
Jeg har lige købt designer1 usb i torsdags og får nogle ekstra programer imorgen.
nogle der har denne maskine som vil dele erfaringer..
har broderet lidt i weekenden på den.
jeg har bare ikke fårstået hvordan man får de hentede broderier over på usb.
men er meget glad for maskinen og håber at komme til at lave meget..
nogle der ved om der holdes kurser i midtjylland så man kan lære at bruge selve software..
mvh oscarsmor..
Du tager en kopi og åbner usb sætter kopien ind.
Inger
Hvilken broderiprogram har du?. For at åbne dine zip mapper dobbelt klikker du, så åbner de eller højre-klikker derefter åben.. Her efter vil det være en god ide at du laver en mappe med hvad de hedder, for næste gang kan du ikke finde den igen når du har mange med tiden.
Har du mange mapper kan du trykke ctrl A. så bliver alle mapper markeret, så højre klikker du og tryk på åben. Går selvfølgelig lidt tid hvis der er mange mapper så er de åbne alle sammen på en gang.
Inger