Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Års TRÆF Holbæk slot 2006

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace

Overflyttet hundeuld

De skrev efter træffet:

Gydda:
    Ja, jeg havde også en rigtig dejlig dag - hvor var det dog skønt at møde alle de dejlige "rokkere" Det var rigtig dejligt at få hilst på så mange af jer.
    Og jeg giver Hundeuld ret i, at buffet'en var helt utroligt lækker (og kagen også *slurp*), så der manglede bestemt ikke noget.
    Jeg tror også, at vi var mange der fik inspireret hinanden med en masse kreative ting.
    Så Hundeuld: Tusind tak for at du gad stable dette dejlige arrangement på benene .
    se Gyddas billeder og vidio klip her .http://www.hobby-boden.dk/rokken/

Vtj :
    Ja, det er altid rigtig sjovt at møde rokkerne ansigt til ansigt.
    Tak hundeuld for at du gider bruge tid og kræfter på at stille det hele på benene.

Kataja:
    ja det var en meget vellykket weekend med 5 piger på et dobbelt værelse så når man ligesom at lære hinanden at kende og jeg håber at anja er noget sikkert hjem
    tak hundeuld og HAVEN for begge dage dem kan vi være høje på længe

Akate:
    Ja jeg syntes osse det var en pragtfuld eftermiddag, var ellers noget nervøs i starten når man nu ikke kan høre, men det gik meget hurtigt over, så tak til Bente/hundeuld og Haven for en rigtigt god dag, dem må vi have nogen flere af.

Nette:
    Jeg takker også for et utroligt flot arrangement.
    Det var SÅ dejligt at møde jer alle - lige præcis lige så søde og positive, som jeg har forestillet mig
    Dejlig mad, kage og likør
    Jamen, jeg glæder mig allerede til næste år. Så håber jeg at jeg når rundt, og får snakket med alle............
    Og i morgen skal badeværelset gøres rent, og de nye håndklæder hænges op. De er bare SÅ flotte, og jeg er virkelig stolt af dem!!

jhj:
    Jeg vil også tilslutte mig koret og sige tusind mange tak for en dejlig dag.
    Det var rigtig sjovt at møde jer, - herligt at møde så mange kreative og positive mennesker !
    Det eneste ærgerlige ved arrangementet var, at tiden gik alt for hurtig

Bitbyte:
    Jeg vil hyle med i koret og sige:
    tak for en dejlig dag sammen med de gæve rokkere
    tak til alle sponsorene og til h&h - hundulden og haven -
    og så lige et spg... Skal der virkelig gå et helt år imellem hvert træf

Anja:
    Hej alle mand.
    Tak for et par skønne dage. Os 5 som jo allerede mødtes om lørdagen og skulle sove sammen, til med langt ude i mørket ved hundeuld og haven, og det har bestemt ikke noget at gøre med at vi kørte forkert
    Utrolgt at man kan snakkeog hygge så meget når man ikke kender hinanden, men det kom vi jo til. Jeg kom godt hjem men må sige jeg var godt træt i hoved af alt den snak og ondt i maven(især Sørig) af alt den grinen.
    Det må vi bestemt gøre næste år igen
    Kataja det var super flot at du tog den lange tur herop og jeg håber virkelig vi kan gøre gengæld en anden gang.
    Tusind vis af rokkekram herfra.

Supersine669:
    Jeg har haft en vidunderlig week-end....
    Først sammen med Laurine, Sørig, Kataja og Anja... og om aftenen sammen med Hundeuld og Haven...... I ER BARE SKØNNE!!!!!
    Og dagen efter med alle de dejlige Rokkere..... Skøn musik, foredrag, mad, drikke, kaffe og kage........UHMMM
    Dejligt at have muligheden for at SE jer, og snakke med jer... og NU er jeg træt *GGGGGGGGGGG*

Winnie og Steffen:
    Hejsa i kære rokker :
    har lige fået 5 minutter .
    Vi her i Vordingborg takker for en dejlig dag på slottet,i var nogle rare og søde mennesker at være sammen med ,
    der skal også være et stort tak til Hundeuld / Bente for det store arbejde hun har gjort for os ,
    ellers havde dette træf sikkert ikke været der , Tak Hundeuld .
    Jeg har desværre ikke billeder af edderkopperne , men jeg har hørt at de har fået en ny legekammerat i slottets kælder .

Sørig:
    Sove på vandrehjem i et dobbeltværelse med TRE ekstra opredninger, DET gir sammenhold og råkyggge med dynerne om fødderne og syslen med håndarbejde, jordbær om morgenen med søvnen i øjnene. Larmen på gangen til kl. tre om natten var ti.lgengæld ikke særlig sjov, og så stod Kataja og Laurine sgu allerede op kl. syv, jeg var altså LIGE faldet i søvn, lækker morgenmad og så afsted til slottet, som de andre ikke kunne finde, der er jo ingen spir på jeg havde set skiltet hvor der stod Holbæk Slot, men de troede ikke på mig . Af uvist hvilken grund., så blev det sådan til sidst, at Laurine, Anja og jeg bare skulle se på hinanden så knækkede vi sammen af grin .

Tak alle fire for en oplevelsesrig weekend.

1.Hundeulds ting
    2.Anja fortæller
    3. Steffensbord
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af OPR1 : 27-12-2006 kl. 19:54
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post