Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Års TRÆF Holbæk slot 2006

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace

Overflyttet Laurine

Nogle af pigerne kom dagen før, og var på Holbæk vandre hjem

det må Laurine fortælle mere om

Ja, opholdet på vandrehjemmet gjorde os til 5 fjollede tøser på lejrtur
    Sørig, Kataja og jeg blev på det nærmeste overfaldet med kæmpekram af to fremmede quinder, der stormede os i møde. Det skulle vise sig at være supersine og Anja, og så snakkede vi, som vi havde kendt hinanden altid.
    Efter al den polimik jeg havde haft med at booke os ind, troede vi bare, at vi fik nøglen til værelset, og kunne flytte ind.....men nej, der var et dobbeltværelse til os 5. Så kunne jeg starte forfra med at booke og skælde ud og det var rigtig træls. Den stakkels Carsten, der havde vagten, var ikke informeret, og blev lige så sur, som jeg, men fik organiseret noget hjælp til at redde situationen. Vi blev jaget ud af huset et par timer, gik på pizzaria og fik en hyggelig frokost.
    Da vi vendte tilbage var der ikke grænser for en fin service, vi fik. Der var flyttet 3 senge ind på vær........rigtig flot, når man tænker på, at vi ellers ikke kunne få en enkelt opredning ....... der var lagt sengetøj på og rene håndklæder frem, altsammen uden beregning, og oveni fik vi refunderet vores gæstekort og morgenmad, så alt i alt betalte vi kun for selve vær. Endelig kunne vi flytte ind, og så kom der gang i råhyggen med strikketøj, hækletøj, kort, servietter snolder osv. Vi sad i fodenden af hver sin seng på bedste lejrmaner og snakkede og grinede meget.............indtil kl 17.15, så skulle vi afsted til Hundeuld og Haven og spise til aften. Vi kørte og kørte, og pludselig holdt vi i færgehavnen til Ebeltoft, og måtte jo ringe til Hundeuld og blive guidet, hvilket ikke var så let med den position vi havde. Kontakt med hende igen og det var lige ved at hun havde sendt Haven ud for at finde os i mørket
    Da vi nåede frem, blev vi modtaget med rokkekram af den rigtige slags og blev bænket i deres hyggelige havestue og blev forkælet med lækker lasagne lunt brød og rødvin.....og snakken gik lystigt........så var der kaffe og hjemmelavet æblekage og snolder, og vi kom ikke hjemad igen før sent. Det gik så bedre med at finde hjem end ud
    Et helt badmintonhold i teenagealderen havde i mellemtiden belejret vandrehjemmet og holdt os vågne til kl. 3 om natten.
    Næste morgen efter vi havde været i bad, var der tid til hygge, og siddende i hver sin fodende fik vi serveret jordbær, mens vi fattede håndarbejderne igen og snakkede på livet løs, indtil vi skulle indtage en lækker morgenbuffet........og så finde slottet.
    Det var nogle dejlige dage og en speciel uforglemmelig oplevelse at dele værelse på den måde. Vi kom hinanden meget ved og lærte hinanden meget godt at kende........tak for det I 4 dejlige tøser fra vær. 106
    Et STORT rokkekram fra mig

1.Jordbær fra Isreal i febuar
    2.Supersine på vandrehjem
    aftenhygge
    3.Frokost
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 7.jpg (22,3 Kb, 18 visninger)
    • Filtype: jpg 8.jpg (23,9 Kb, 24 visninger)
    • Filtype: jpg 9.jpg (11,3 Kb, 19 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •