Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 27 af 41 FørsteFørste ... 71723242526272829303137 ... SidsteSidste
Viser resultater 261 til 270 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Glemte jo billedet:
    Victorian Lace shawlrok6.jpg

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Det er altså flot, Strikke Marie! Med eller uden fejl!

Hvor mange masker har du på strikkepinden nu?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

flasch4 Gæst
    Uha jeg er spændt, alle de flotte billeder. Gør at jeg næsten ikke kan vente. Selvom at jeg er den største synder i ventetiden jeg kunne jo bare lukke øjnene op og se hvad strikketøsen så tålmodigt prøvede at fortælle mig. Men nu er den sevet ind jeg har skrevet til klasus efter opskriften ggg så tak tak tak for hjælpen herinde det bliver sikkert ikke det sidste. og nu glæder jeg mig bare til at komme igang, imellemtiden bliver det lige tl at par pulsvarmere til varmestuen

Tilmeldingsdato
    11 Jul 2008
    Geografisk sted
    Hjørring
    Hvor er det bare flot Strikke Marie.

Sad og kiggede på den kant du har lavet, da jeg slet ik var tilfreds med kanten... Og som du skrev i tidligere indlæg, så brugte du lidt viden fra "revontuli" -så det gjorde jeg oz ;)

Har så udfærdiget et nyt diagram som min start ;)
    Billede kommer i aften.

Er imponeret over hvor langt der er nogen der er kommet...
    Her sidder jeg stadig og slås med starten *S* som jeg først nu tror jeg er tilfreds med. Håber jeg...

Har pillet op en 6-7 gange nu, og har oz siddet med "øve-garn"... :S
    KnuZ Sulle
    -At rydde op mens børn er små, er som at skovle sne mens det stadig sner!

strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Sulle Se meddelelser
    Hvor er det bare flot Strikke Marie.

Sad og kiggede på den kant du har lavet, da jeg slet ik var tilfreds med kanten... Og som du skrev i tidligere indlæg, så brugte du lidt viden fra "revontuli" -så det gjorde jeg oz ;)

Har så udfærdiget et nyt diagram som min start ;)
    Billede kommer i aften.

Er imponeret over hvor langt der er nogen der er kommet...
    Her sidder jeg stadig og slås med starten *S* som jeg først nu tror jeg er tilfreds med. Håber jeg...

Har pillet op en 6-7 gange nu, og har oz siddet med "øve-garn"... :S
    Sulle,

Du skal ikke være ked af alle begyndervanskelighederne. Dem er vi vist flere, der har måttet slås med. Jeg selv begyndte forfra i alt 7 gange og måtte til sidst klippe de første mange meter af garnet fra, fordi det var begyndt at se lidt "sørgmodigt ud" ..... Men på et tidspunkt begynder det jo at ligne det, man gerne vil have lavet !

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    siger tak for alle de- god bedring- hilsner herinde. Og glæder mig helt vildt til at kan komme igang,for det er jo da vist noget af en udfordrng det her sjal.
    Og jeg har da også sagt til mig selv-at jeg skal ned i byen og have mig et bundt garn der udelukkende skal bruges som p r ø v e b u n d t -og det skal nok bliver flittigt brugt,tror jeg
    Nå må til at slutte med venstre hånd tager det jo lang tid og få noget på print
    men p ø j - p ø j og held og lykke med alle jeres sjaler-og håber det lykkes for alle der prøver
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

klasus Gæst
    Så skulle ham her have været med opskriften til de sidste tilmeldte.

Jeg har stadig et par navne liggende, som ikke har meldt sig her på tråden, og da min tilladelse udtrykkeligt går på kun at sende til dem der har meldt sig til, kan jeg desværre ikke gøre andet end at afvente.

Jeg har rykket kulturministeriet for svar om ophavsret, men jeg skal vis væbne mig med tålmodighed.... ... og det lider jeg i hvert fald ikke af

Jeg har beslutte at lade den specielle mailboks sjal(snabel a)klasus.dk være åben lidt endnu, men hvis der er nogen der ønsker, at jeg sletter deres navn og adresse med det samme, så giv mig lige et praj.

Inger1 Gæst
    Ja det kribler jo lidt i fingerene for at starte igen
    Vil så lige spørge om det kan gå an og starte med 4 p. retstrik for derefter og fortsætte med 2 retmasker uden for kantmasken eller om det kommer til at trække for meget i kanten når SJALET er færdig.??????????????????

lis ai Gæst
    Klasus - nu har været her og jeg starter i aften. Jeg elsker at strikke om natten, når der er ro og fred og ingen til at forstyrre.

Tilmeldingsdato
    11 Jul 2008
    Geografisk sted
    Hjørring
    Her er lige et par billeder af min hjemmebryggede start

Jeg er startet med at slå 6 masker op, hvoraf jeg bruger 4 til kanten (2 ret i hver side)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    KnuZ Sulle
    -At rydde op mens børn er små, er som at skovle sne mens det stadig sner!

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •