Det kan være, at det hedder "StrikkeMaries private mønster". Jeg synes, at det ser flot ud!
Det med at smide med garn så jeg også i Miss Marple her til aften. Der var en præst, der sagde at han ville smide sit garn over nogen.![]()
![]()
![]() |
![]() |
|
Det kan være, at det hedder "StrikkeMaries private mønster". Jeg synes, at det ser flot ud!
Det med at smide med garn så jeg også i Miss Marple her til aften. Der var en præst, der sagde at han ville smide sit garn over nogen.![]()
![]()
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
En smiley, der smider med garn. Det er da absolut en, der vil blive topscorer i denne tråd.
Strikke Marie
For det første skal man jo lige prøve mønstret og det tager jo lidt tid inden man komme ind i det. Her til sidst havde jeg en maske for meget i midten på pind 32 maskeantallet stemmer. Har strikket efter diagrammet.
Men bare roligt jeg skal nok komme igen. Har prøvet at samle alle de forskellige informationer, men det er umuligt, men jeg tager hatten af for dem der har og knokler viderefor at andre kan være med
![]()
Lige præcis!
Men sådan en smiley skal vi da vist nok bede Jannie om at lave ....
Du har forresten helt ret i, at de store "øer" med glatstrik, mens man venter på, at der er de 10 masker til hesteskomønsteret + 1 ekstramaske, er kedeligt at se på. Det kan da godt lade sig gøre at integrere dem efterhånden kan jeg se .... Det ser godt ud, det du har strikket.
Inger1,
Du kan sagtens nå at være med igen ... jeg har en fornemmelse af, at det sjal ikke sådan lige bliver færdigt på et par dage.![]()
Det kan være at Jannie kan lave en smiley med én, der står og jonglerer med garn.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hej til jer alle!
Jeg har siddet hele weekenden og strikket på sjalet, jeg bliver ved at lave fejl, får for mange masker, også efter jeg har pillet op gud ved hvor mange gange, så nu har jeg smidt håndklædet i ringen, så nu vil jeg strikke påfuglesjalet færdig, og så må vi se om jeg får mod på at prøve en gang til på et tidspunkt, men jeg vil følge med her i tråden og se hvordan det går jer andre. Tak til strikketøsen fordi jeg har måtte trække på dig.![]()
Nu har jeg endelig taget mig sammen til at strikke en hel pind med Mini Vine ..... og GÆT engang?
JA - jeg har en maske for meget ..... hvorfor skulle mit sjal té sig anderledes end flere andres?
Men heldigvis har jeg fundet ud af, hvor "fejlen" ligger, så den pind er bare en ommer.
Ja nu må i godt grine-for det gør jeg selv -endelig
For ca.fjorten dage siden tog vi i sommer hus med fremmede mennesker på besøg,og vi skulle jo rigtig hygge os,og det gik da også smadergodt i de første dage.
Men så en morgen da mopserne skulle ud og luftes træder fruen her nok så "kækt" ud af døren og når lige og se jammen hvad er det der er da faldet sne i nat-og pludselig ligger hun og roder på terassen,og ikke nok med det,hun kurer hen af terassen og ud over kanten,og det hele foregår på højre arm og håndled
Da jeg bliver så meget mig selv igen,og bliver stablet på højben igenja så er det jo ikke så godt med den arm,og det viser sig desværre den er brækket ved håndledet to steder.
Og pokker da stå idet,jeg skulle jo hjem og indhente alle de strikkeglade damer i denne tråd,for jeg trode jo nogen næsten var færdig
Men nu må jeg vist lige have denne tråd nærlæst rigtigt-hvad jeg jo er bedst til lige nu-suk
Men kan da lige ane at der vist er trævlet op et par steder,så det er da vist noget af en udfordring der venter mig,når armen kan bruges igen
Men trods dette uheld -og eferfølgende megen grinen over,som de sagde-da fruen forsvandt i superfart på terassen,så går det rigtig godt med hende nu
Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser
Jamen det var da rigtig ærgerligt Else M, at du ikke lige kan gå igang med strikningen; Men at følge med på sidelinjen og se de flotte billeder har da også været spændende indtil nu.
Du ønskes rigtig god bedring.
K.h. Lis