Citat Oprindeligt indsendt af Cathrine Se meddelelser
En ferie til Bornholm - Glæd dig! Nu er jeg selv fra Bornholm, så kender da lidt til øen.

Nu ved jeg ikke hvad i er til? lange gåture i naturen? i så fald er Majdalen et besøg værd, og der vokser en masse vilde blåbær. Ellers turen mellem hammershus og hammerhavn som også er afsindig smuk. Almindingen har også nogle rigtig flotte ting at byde på.

Mht det kreative er der rigtig mange små gallerier, kunsthåndværkere etc. Der er også noget strik-halløj ved Årsdale, hun plejer at ha nogle flotte ting. kan ikke lige huske hvad hun hedder.
Bente Hammer laver stof-tryk og er ret kendt for det, hun holder til på bornholm.

Jeg kunne blive ved.
Glæd dig.

Mvh
Cathrine, som sætter kursen mod bornholm i slutningen af denne måned ;)
Tusind tak for mange svar allerede nu :) Jeg glæder mig også utrolig meget allerede nu - man har jo hørt så mget, så det bliver rart endelig at få selvsyn.

Nu skal jeg jo afsted med hr. mand, svigerinde og svigerforældre. Umiddelbart ved jeg, de har været der før.

Jeg kunne forestille mig, at de gerne vil se det turistprægede ting. Det vil jeg selvfølgelig også, men jeg skal også lige ud at kigge på, hvad der er af kreative ting. - Det er sådan en besynderlig ting, jeg har fået med mig, da vi har besøgt mange dele af DK, de sidste par år. Altid skønt at komme rundt og se sådan nogle ting - og inspirerende.

Og så kunne jeg da også forestille mig at vi skulle gå en tur eller tre :)

Jeg lutter stadig ører :)

Hilsen Louise.